Myślicie, że coś się poblokuje po iluś nieprawidłowych wpisaniach kodu?
Ja myślę, że nie, w końcu to tylko doraźna ochrona przed szybkim złodziejstwem.
Już nie raz jak mój młody zapomniał szyfru jaki sobie ustawił do roweru na wiosnę siadałem i sam szukałem metodą prób i błędów, może tak do tego podejdź?
1111
1112
1113
itd
Zablokować , nic się nie zablokuje. Można bawić się do woli. W sumie tych kombinacji nie będzie za dużo: kod 5-cio cyfrowy, klawiszy tylko 5 (każdy klawisz przypisany do dwóch cyfr). Szukasz w zasadzie kombinacji naciskania klawiszy a nie konkretnych cyfr kodu. Ja osobiście to olałem , stosuję klawiaturkę drzwiową tylko do bez-kluczykowego zamykania auta.
Stajnia Ford- na stanie:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
1971 r. LTD - 351 W V8
Razem około 1 800 koni.
Już w latach 90-tych W Terminatorze 2 dzieciaki miały taki komputerek do łamania kodów PIN w bankomatach i otwierania drzwi blokowanych szyfrem w laboratiorach rządowych, a ty nie dasz rady??
Dziś przyszły moje piloty do auta z Amazon-a.Niby nic takiego,ale bez pomocy pewnego (poznanego ok rok temu przez You Tube) mieszkańca Californi mialybym całą stertę takich które nie pasują( a nie jak teraz tylko jeden ).Jeśli ktoś szuka pilota do tego rocznika "Pantery" a nie wie jakiego konkretnie jakiego szuka to wstawiam zdjęcie które dostałem.Ważny jest FCC ID.Bez tego nie da rady kupić prawidłwego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Czy ktoś ma/wie/zna oznaczenie pasaka napędzającego osprzęt ?Pożyczyłem od Grega na "wzór" i ..ten jest zbyt krótki .Nie wiem jak to możliwe ale tak jest.Brakuje mu ok.20-30 mm.W obu autach pasek idzie tak samo,ale gdzieś przzez lata produkcji musieli coś zmienić.Średnicę rolek?Innej długości napinacz?Ten pasek który mam jest chyba jeszcze orginalny bo znalzłem napis Motocraft.
dżordż pisze: ↑24 kwie 2023, 09:27
Są dwa typy chyba 6pk2345 i 6pk2360 według rockauto
Oznaczenie starego paska Motocraft 6W7E-8620-BA.Zapomniałem że w sobotę zrobiłem zdjęcie.Po wklepanu tego numeru w Google wychodzi że to powinien być 6PK2345, ale pewności nie mam żadnej.
dżordż pisze: ↑25 kwie 2023, 19:30
Tylko nie bierz dayco. U mnie przy pełnym piecu, na zmianie z pierwszego na drugi bieg zawsze piszczał. Gates już spoko.
U mnie piszczał Gates i nawet oryginał. Nie wiem czy na to jest lekarstwo