cześć, korzystając z pogody i odpoczywając od kumputera - wziąłem się za remoncik Chryslera. 7 lat już z nami jest i niestety kilka kwiatków znowu wylazło. Z racji tego, że lubię takie robótki postanowiłem ponaprawiać drzwi (odsuwane i kierowcy). W sumie mam w piwnicy dobre drzwi, wystarczyło klika wgniotek wyszpachlować i przemalować ale zdecydowałem się uratować to co jest - sam to robię to koszt jedynie farby i własnej pracy jak by coś nie poszło. Rdzę wyciąłem, preparat antykorozyjny, uszczelniacz poliuretanowy na to, łaty z włókna szklanego, podkład i lakier metalik. Mam dobre doświadczenia z tym sposobem naprawy. W malcu naprawiłem w ten sposób progi i 5 lat już spokój, nic nie pęka, żadnych bąbli, a śmigam nim całą zimę, w przeciwieństwie do drzwi które jedynie oczyściłem z rdzy i dałem antykorozyjny.
Przy okazji dobezpieczyłem i pomalowałem progi na kolor, które parę lat temu wymieniałem ale nie chciałem żeby malowali bo jakoś nie za bardzo miałem ochotę za to płacić, a potem nie chciało się i tak jeździłem z czarnymi progami z barankiem.
Ogólnie jestem zadowolony z efektu choć nie jest to efekt pro, bo bezbarwny mi zgęstniał i mimo rozcieńczenia nie udało się uzyskać takiego lustra jak w oryginale. Ale z pewnością lepiej wygląda niż przedtem a koszt nie wiem, może z 200 zł za wszystko mnie wyniosło, bo sporo materiału po prostu miałem. Najwięcej roboty to ze szlifowaniem szpachli, myślałem, że mi to szybciej pójdzie a bawiłem się z tym popołudniami chyba z 3 tygodnie.
05 Chrysler T&C 3.3L LX
-
Topic author - Posty: 3628
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3238
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Zdolny blacharz-lakiernik z Ciebie
Jak pamiętam, ja tylko raz w życiu zabrałem się samodzielnie za szlifowanie ręczne szpachli - na robocie był błotnik. Też chyba ze trzy tygodnie, albo i dłużej to robiłem (w garażu u kolegi) i zdecydowałem nieodwołalnie, że to pierwszy i ostatni raz w życiu. I tego się trzymam do dziś!

Jak pamiętam, ja tylko raz w życiu zabrałem się samodzielnie za szlifowanie ręczne szpachli - na robocie był błotnik. Też chyba ze trzy tygodnie, albo i dłużej to robiłem (w garażu u kolegi) i zdecydowałem nieodwołalnie, że to pierwszy i ostatni raz w życiu. I tego się trzymam do dziś!

Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
-
Topic author - Posty: 3628
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
ale człowiek czasami potrzebuje odmóżdżacza
jedni włączają netfliksa, inni heblują szpachlę
-
Topic author - Posty: 3628
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
od jakiegoś czasu jezdziliśmy z urwanym bagnetem, pociągnąłem i ucho zostało mi w ręce. Na szczęście bez problemu u nas udało się kupić taki bagnet, koszt ok 100 zł. Problemem było wydobycie pozostałości tkwiącej w rurce. Chyba całe wakacje do tego tematu podchodziłem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
- Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
- Skąd: Elbląg
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Pierwszy raz coś takiego widzę. 

-
- Posty: 3238
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Fiu, fiu..., aż się boję pomyśleć jakiego stracha bym miał próbując wkręcić tego wkręta 

Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
-
Topic author - Posty: 3628
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
wkręt dodatkowo zwiększył objętość szyjki w rurce przez co bardzo ciężko wychodziło, cała rurka sie wyginała od ciągnięcia. Jak wyskoczyło, to mało się nie obesrałem, bo myslałem że urwałem tą rurkę. Ale na szczęście wszystko się udało. 
-
- Sheriff
- Posty: 12171
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Nowy bagnet pewnie być mi zorganizował w połowie tej ceny 

Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3628
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
bagnet jest nowy. Oryginał Mopar. Brałem bez namysłu 
-
- Posty: 3032
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
W moim T&C stało się dokładnie to samo 
Podobny patent wykonałem, żeby go wyjąć. Wówczas używki kosztowały po 100 zł w IC nowego nie było.
Więc na rockauto zamówiłem za coś około 5$. Oczywiście dorzuciłem do paczki z innymi manelami bo inaczej nieopłacalne

Podobny patent wykonałem, żeby go wyjąć. Wówczas używki kosztowały po 100 zł w IC nowego nie było.
Więc na rockauto zamówiłem za coś około 5$. Oczywiście dorzuciłem do paczki z innymi manelami bo inaczej nieopłacalne

Były:
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 196
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Drzwi to nie element konstrukcyjny więc mogą być całe ż włókna szklanego. Wyszło super! I nie zgnije.
Ja kiedyś byłem lepszy, zrobiłem cala podłogę w w123 z włókna, na wzmocnienie dawałem drut ogrodzeniowy. Zawsze się śmieje jak widzę włókno. Ale to było dawno ponad 20 lat temu jak nie dalej.
Ja kiedyś byłem lepszy, zrobiłem cala podłogę w w123 z włókna, na wzmocnienie dawałem drut ogrodzeniowy. Zawsze się śmieje jak widzę włókno. Ale to było dawno ponad 20 lat temu jak nie dalej.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
Topic author - Posty: 3628
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Ponton cały jest z takiego włókna. Tam nic się nie dzieje.
ogólnie zobaczymy za jakis czas ja naprawa się sprawuje. Jak bede sprzedawał, to znawcy z czujnikami lakieru zbaranieją... 

