05 Chrysler T&C 3.3L LX
-
Topic author - Posty: 3665
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
ricer'y za dużo palą i pewnie też niedługo pójdą na żyletki bo nie spełniają wydumanych unijnych norm emisji. na tiktokach tylko o tym teraz jak to chcą nas pozbawić naszej własności w imię niewiadomo czego. ja ogólnie jestem za ociepleniem klimatu. mniej trzeba grzać, przez co zanieczyszczenie powietrza będzie mniejsze i łatwiej się żyje kiedy nic nie zamarza ale offtop
niestety jednego z kloszy nie udało się wypolerowac do satysfakcjonującego stanu. rozpraszanie światła jest zbyt duże, co może powodować oślepianie kierowców. zamówiłem dwie nowe lampy ok 430 zł z alledrogo. próbowałem z rockauto ale przesyłka wychodziła ponad 600 zł. dawno nic nie brałem zza ocenau, bo nic się nie psuje ale cena lamp zza oceanu + przesyłki + opłat to jakiś dramat
niestety jednego z kloszy nie udało się wypolerowac do satysfakcjonującego stanu. rozpraszanie światła jest zbyt duże, co może powodować oślepianie kierowców. zamówiłem dwie nowe lampy ok 430 zł z alledrogo. próbowałem z rockauto ale przesyłka wychodziła ponad 600 zł. dawno nic nie brałem zza ocenau, bo nic się nie psuje ale cena lamp zza oceanu + przesyłki + opłat to jakiś dramat
-
Topic author - Posty: 3665
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
przyjechały nowe lampiony teraz czeka mnie szarpanina z rozklejaniem tego. mam nadzieję, że zamienniki są klejone słabszym klejem niż oryginały bo poprzedni zestaw mocno znalazł mi za skórę.
martwi mnie tylko sytuacja z planowanym opodatkowaniem starych clunkerów, normalnie nie wierzę, że głosowaliśmy na tych ludzi którzy to uzgodnili. jprdl to jakiś zły sen.
martwi mnie tylko sytuacja z planowanym opodatkowaniem starych clunkerów, normalnie nie wierzę, że głosowaliśmy na tych ludzi którzy to uzgodnili. jprdl to jakiś zły sen.
-
Topic author - Posty: 3665
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
no to fotka. szkło wygląda tak jak by go nie było, efekt powinien być satysfakcjonujący.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 351
- Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
- Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
- Skąd: Elbląg
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Zabytków(żólte tablice) nie będą się czepiać.KARLone pisze: ↑30 paź 2023, 15:11 przyjechały nowe lampiony teraz czeka mnie szarpanina z rozklejaniem tego. mam nadzieję, że zamienniki są klejone słabszym klejem niż oryginały bo poprzedni zestaw mocno znalazł mi za skórę.
martwi mnie tylko sytuacja z planowanym opodatkowaniem starych clunkerów, normalnie nie wierzę, że głosowaliśmy na tych ludzi którzy to uzgodnili. jprdl to jakiś zły sen.
-
Topic author - Posty: 3665
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
wg mojej wiedzy Fordowi brakuje dwóch lat do formalnej kwalifikacji (25 lat starości i 15 lat od zakończenia produkcji), malca prędzej by zarejestrowali bo ma 27 lat w ogóle i 22 lata od zakończenia produkcji. Voyek ma 18 lat i 16 lat od zakończenia produkcji, więc w zasadzie bez szans. Jeszcze Ponton jest u moich rodziców, tak czy siak nie wyrobię na te wszystkie opinie rzeczoznawcy
-
- Sheriff
- Posty: 12266
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
P71 z nawet 2011 roku jeżdzą w PL na żóltych tablicach więc temat do ogarnięcia. Jak jeszcze miałem CV to koszt na żółte to było ok 2 tys. zł.KARLone pisze: ↑01 lis 2023, 18:42 wg mojej wiedzy Fordowi brakuje dwóch lat do formalnej kwalifikacji (25 lat starości i 15 lat od zakończenia produkcji), malca prędzej by zarejestrowali bo ma 27 lat w ogóle i 22 lata od zakończenia produkcji. Voyek ma 18 lat i 16 lat od zakończenia produkcji, więc w zasadzie bez szans. Jeszcze Ponton jest u moich rodziców, tak czy siak nie wyrobię na te wszystkie opinie rzeczoznawcy
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12266
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
ja nie głosowałem, ale demokracja to rządy większości, a większość to głupcy
cofamy się do czasów przedcywilizacyjnych, elektryka nie ma sensu co kupować, jedynym rozwiązaniem wóz z koniem
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 351
- Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
- Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
- Skąd: Elbląg
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Już wiem coś więcej .W 24 r dodatkowa opłata będzie tylko od nowego auta.Doliczana przy rejestracji.Reszta aut "płaci" od 26r.
-
- Sheriff
- Posty: 12266
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
średnio 5 stów rocznie i tak pewnie co roku drożej...
JEBAĆ UE
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1433
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Canino
- Skąd: Łódź
-
- Posty: 351
- Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
- Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
- Skąd: Elbląg
- Kontakt:
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
Wykończą nam samochody inaczej.W przyszłym roku wchodzi do sprzedaży nowa benzyna E10(teraz jest E5).Ma więcej "bio".Nie może być dlugo przechowywana bo traci oktany, ale za to powoduje korozję podczas tego przechowywania.Wszelkie uszczelki też do końca nie wiadomo jak zareagują.O Merkurego specjalnie się nie boję.Jest na tyle nowym "zabytkiem" że Ford zdążyl go przystosować do E85.
-
Topic author - Posty: 3665
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
uporałem się podłączeniem tych nowych projektorów. funkcje przewodów są nieco inne w stosunku do hb5 i H4. Trzeba było poprzerabiać trochę drutów i conieco dołożyć. ponad miesiąc się z tym bawiłem ale jak wiesz że nie będzie to taka wymiana 1:1 to jednak kiepsko się do tego zabierasz, potem dokupowanie brakujących elementów, czekanie na paczki, testy działania. zeszło ale efekt jest niezły przyznaje. na mokrym asfalcie tak jak dzisiaj nareszcie widać po czym się jedzie. zasięg tych lamp jest kosmiczny, musiałem trochę obniżyć linię światłocienia bo mi migali mam nadzieję, że będzie to trwałe, bo wymiana źródła jest bardzo pracochłonna, wszystko posklejane.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 3665
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX
z tego co pamiętam 15 lat temu to w Stanach już wtedy dolewali etanolu 10% albo 15% procent. Jakoś to wszystko jeździło.Barth79 pisze: ↑08 lis 2023, 19:20 Wykończą nam samochody inaczej.W przyszłym roku wchodzi do sprzedaży nowa benzyna E10(teraz jest E5).Ma więcej "bio".Nie może być dlugo przechowywana bo traci oktany, ale za to powoduje korozję podczas tego przechowywania.Wszelkie uszczelki też do końca nie wiadomo jak zareagują.O Merkurego specjalnie się nie boję.Jest na tyle nowym "zabytkiem" że Ford zdążyl go przystosować do E85.