05 Chrysler T&C 3.3L LX

Chrysler
Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3660
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone »

ricer'y za dużo palą 😜 i pewnie też niedługo pójdą na żyletki bo nie spełniają wydumanych unijnych norm emisji. na tiktokach tylko o tym teraz jak to chcą nas pozbawić naszej własności w imię niewiadomo czego. ja ogólnie jestem za ociepleniem klimatu. mniej trzeba grzać, przez co zanieczyszczenie powietrza będzie mniejsze i łatwiej się żyje kiedy nic nie zamarza 😆 ale offtop

niestety jednego z kloszy nie udało się wypolerowac do satysfakcjonującego stanu. rozpraszanie światła jest zbyt duże, co może powodować oślepianie kierowców. zamówiłem dwie nowe lampy ok 430 zł z alledrogo. próbowałem z rockauto ale przesyłka wychodziła ponad 600 zł. dawno nic nie brałem zza ocenau, bo nic się nie psuje 😁 ale cena lamp zza oceanu + przesyłki + opłat to jakiś dramat 😑

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3660
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone »

przyjechały nowe lampiony 😁 teraz czeka mnie szarpanina z rozklejaniem tego. mam nadzieję, że zamienniki są klejone słabszym klejem niż oryginały bo poprzedni zestaw mocno znalazł mi za skórę.

martwi mnie tylko sytuacja z planowanym opodatkowaniem starych clunkerów, normalnie nie wierzę, że głosowaliśmy na tych ludzi którzy to uzgodnili. jprdl to jakiś zły sen.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3660
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone »

no to fotka. szkło wygląda tak jak by go nie było, efekt powinien być satysfakcjonujący.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Barth79
Posty: 340
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: Barth79 »

KARLone pisze: 30 paź 2023, 15:11 przyjechały nowe lampiony 😁 teraz czeka mnie szarpanina z rozklejaniem tego. mam nadzieję, że zamienniki są klejone słabszym klejem niż oryginały bo poprzedni zestaw mocno znalazł mi za skórę.

martwi mnie tylko sytuacja z planowanym opodatkowaniem starych clunkerów, normalnie nie wierzę, że głosowaliśmy na tych ludzi którzy to uzgodnili. jprdl to jakiś zły sen.
Zabytków(żólte tablice) nie będą się czepiać.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3660
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone »

wg mojej wiedzy Fordowi brakuje dwóch lat do formalnej kwalifikacji (25 lat starości i 15 lat od zakończenia produkcji), malca prędzej by zarejestrowali bo ma 27 lat w ogóle i 22 lata od zakończenia produkcji. Voyek ma 18 lat i 16 lat od zakończenia produkcji, więc w zasadzie bez szans. Jeszcze Ponton jest u moich rodziców, tak czy siak nie wyrobię na te wszystkie opinie rzeczoznawcy :roll:

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12250
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: RadAg! »

KARLone pisze: 01 lis 2023, 18:42 wg mojej wiedzy Fordowi brakuje dwóch lat do formalnej kwalifikacji (25 lat starości i 15 lat od zakończenia produkcji), malca prędzej by zarejestrowali bo ma 27 lat w ogóle i 22 lata od zakończenia produkcji. Voyek ma 18 lat i 16 lat od zakończenia produkcji, więc w zasadzie bez szans. Jeszcze Ponton jest u moich rodziców, tak czy siak nie wyrobię na te wszystkie opinie rzeczoznawcy :roll:
P71 z nawet 2011 roku jeżdzą w PL na żóltych tablicach więc temat do ogarnięcia. Jak jeszcze miałem CV to koszt na żółte to było ok 2 tys. zł.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12250
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: RadAg! »

KARLone pisze: 30 paź 2023, 15:11 (...)normalnie nie wierzę, że głosowaliśmy na tych ludzi którzy to uzgodnili. jprdl to jakiś zły sen.
ja nie głosowałem, ale demokracja to rządy większości, a większość to głupcy ;)

cofamy się do czasów przedcywilizacyjnych, elektryka nie ma sensu co kupować, jedynym rozwiązaniem wóz z koniem :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Barth79
Posty: 340
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: Barth79 »

Już wiem coś więcej .W 24 r dodatkowa opłata będzie tylko od nowego auta.Doliczana przy rejestracji.Reszta aut "płaci" od 26r.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12250
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: RadAg! »

Barth79 pisze: 05 lis 2023, 13:13 Już wiem coś więcej .W 24 r dodatkowa opłata będzie tylko od nowego auta.Doliczana przy rejestracji.Reszta aut "płaci" od 26r.
średnio 5 stów rocznie i tak pewnie co roku drożej...
JEBAĆ UE :shoot: :shoot: :shoot:
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1431
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Canino
Skąd: Łódź

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: pecha »

jebać


Barth79
Posty: 340
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: Barth79 »

Wykończą nam samochody inaczej.W przyszłym roku wchodzi do sprzedaży nowa benzyna E10(teraz jest E5).Ma więcej "bio".Nie może być dlugo przechowywana bo traci oktany, ale za to powoduje korozję podczas tego przechowywania.Wszelkie uszczelki też do końca nie wiadomo jak zareagują.O Merkurego specjalnie się nie boję.Jest na tyle nowym "zabytkiem" że Ford zdążyl go przystosować do E85.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3660
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone »

uporałem się podłączeniem tych nowych projektorów. funkcje przewodów są nieco inne w stosunku do hb5 i H4. Trzeba było poprzerabiać trochę drutów i conieco dołożyć. ponad miesiąc się z tym bawiłem ale jak wiesz że nie będzie to taka wymiana 1:1 to jednak kiepsko się do tego zabierasz, potem dokupowanie brakujących elementów, czekanie na paczki, testy działania. zeszło ale efekt jest niezły przyznaje. na mokrym asfalcie tak jak dzisiaj nareszcie widać po czym się jedzie. zasięg tych lamp jest kosmiczny, musiałem trochę obniżyć linię światłocienia bo mi migali 🤣 mam nadzieję, że będzie to trwałe, bo wymiana źródła jest bardzo pracochłonna, wszystko posklejane.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3660
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone »

Barth79 pisze: 08 lis 2023, 19:20 Wykończą nam samochody inaczej.W przyszłym roku wchodzi do sprzedaży nowa benzyna E10(teraz jest E5).Ma więcej "bio".Nie może być dlugo przechowywana bo traci oktany, ale za to powoduje korozję podczas tego przechowywania.Wszelkie uszczelki też do końca nie wiadomo jak zareagują.O Merkurego specjalnie się nie boję.Jest na tyle nowym "zabytkiem" że Ford zdążyl go przystosować do E85.
z tego co pamiętam 15 lat temu to w Stanach już wtedy dolewali etanolu 10% albo 15% procent. Jakoś to wszystko jeździło.

ODPOWIEDZ