2002 Town&Country 3.3 z Opoczna

Chrysler
Awatar użytkownika

Topic author
Joachim
Posty: 39
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
Skąd: Opoczno

2002 Town&Country 3.3 z Opoczna

Post autor: Joachim »

Cześć.
Podczytuję Was przez ostatni weekend i cieszę się, że trafiłem na interesujące forum.
Z amcarami mam niewiele wspólnego, poza dziwnym wewnętrznym odczuciem, gdy słyszę bulgot dobrego V6 lub po prostu V8. Myślę sobie wtedy: "o, tego chcę!, taki będzie dobry, to właśnie ten!".
Generalnie z mechaniki samochodowej jestem noga, ale się staram. Jeżdżę Chryslerem Town&Country z 2002 roku, który ostatnio niedomaga i wprowadza niezdrową sytuację w domu, ale myślę, że dojdziemy do porozumienia. Gdy będzie jeździł ok, wezmę się za robienie go "pod siebie" bo kilka pomysłów mam (nie będzie niestety spojlerów i gleby), jak wyciszanie wnętrza, zmiana butli gazowej na większą (w miejscu koła zapasowego - obecnie 48 litrów).
Silnik 3.3
Gaz BRC
Przebieg ok 280 tys km
Ostatnio zmieniony 12 lut 2017, 21:20 przez Joachim, łącznie zmieniany 2 razy.
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 1079
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: nope
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: Pan Arek »

Cześć, fajnie, że do nas trafiłeś ;) mamy kilka osób z przeszłością Voyagerową - na pewno w razie potrzeby pomofa;)
Załóż swój temat w dziale Chryslera, pochwal się zdjęciami i pisz co tam w trawie piszczy!
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: RadAg! »

Witaj. W twoim powitaniu bardzo podobają mi się zwroty "bulgot dobrego V6 lub po prostu V8" (bo to dowodzi, że wszystkie V8 są git a tylko niektóre V6 ;) ) i "Town&Country z 2002 roku, który ostatnio niedomaga i wprowadza niezdrową sytuację w domu" (bo znam to z autopsji i też dotyczy minivana :D )
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: piotrekzet »

Siema :) Pisz co boli Twojego Lincolna, ciesz się że to nie Chrysler, bo kosztowałoby dwa razy tyle :)

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 2057
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
Skąd: Kalisz

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: lincoln1998 »

piotrekzet ??? :D
Obecnie:

2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: KARLone »

lincoln town & country, no co?


piotrekzet

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: piotrekzet »

Qrwa... Myślałem o chryslerze, napisałem Lincoln :D Chociaż w zasadzie to nie wiem o czym myślałem, bo mój post nie trzyma sie kupy :D
Ja pierdole, nie powinienem przestawać pić, życie na trzeźwo jest nie do zniesienia :D

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: RE: Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: RadAg! »

piotrekzet pisze: mój post nie trzyma sie kupy :D
Nie pierwszy i nie ostatni :D



wysłane z komøry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 1079
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: nope
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: Pan Arek »

piotrekzet pisze: Ja pierdole, nie powinienem przestawać pić, życie na trzeźwo jest nie do zniesienia :D
tego również się trzymam ! zdrówko :D
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6


piotrekzet

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: piotrekzet »

A dzięki :D Niemniej jednak temat nie dawał mi spokoju i mam wrażenie, że czytałem town car zamiast town&country :) Co bardzo źle o mnie świadczy w kontekście wykonywanej pracy, bo zajmuję się korektą tekstów :D

Awatar użytkownika

Topic author
Joachim
Posty: 39
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
Skąd: Opoczno

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: Joachim »

Dzięki za serdeczne powitanie.
Co boli mojego Chryslerka? Często spotykana przypadłość o niesprecyzowanym pochodzeniu (przynajmniej nigdzie nie znalazłem konkretnej, krótkiej przyczyny), mianowicie szarpanie silnikiem/skrzynią w czasie jazdy, jak również na postoju, np. na światłach. Próba przyspieszenia nie po emerycku, czyli wciśnięcie pedału gazu skutkuje solidnym dźwiękiem spod spodu, dość metalicznym, typowym "strzałem". Jeśli przyspieszam delikatnie - jest ok, zmienia biegi po kolei do czasu zapięcia LockUp-u na sztywno, wtedy w trakcie jazdy ze stałą prędkością szarpnie sobie od czasu do czasu, tak jakby na ułamek sekundy tracił zapłon. Obrotomierz wtedy nie szaleje, wskazówka trzyma się dość równo, światła ani podświetlenie zegarów i kontrolek nie gasną. Kick down zrzuci bieg, ale ale zacznie szarpać co sekundę, dwie, strzelać tym metalicznym dźwiękiem i nie przyspiesza.
Były wymieniane:
- kable,
- świece,
- rozdzielacz,
- akumulator,
- oleje (silnik i skrzynia),
- rozrząd.
Ostatnio myślałem o kupnie nowych elekrozaworów, ale przeczytałem wątek RadAg-a o jego Luminie i z racji, że to zdecydowanie tańsza opcja, stawiałbym na poduszkę silnika lub skrzyni. Nawet jeśli wymiana nie pomoże, to po 13 latach chyba dobrze będzie mieć je nowe.
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: RadAg! »

Joachim pisze: Ostatnio myślałem o kupnie nowych elekrozaworów, ale przeczytałem wątek RadAg-a o jego Luminie i z racji, że to zdecydowanie tańsza opcja, stawiałbym na poduszkę silnika lub skrzyni. Nawet jeśli wymiana nie pomoże, to po 13 latach chyba dobrze będzie mieć je nowe.
Jak czytałeś mój wątek o Luminie to na pewno czytałeś że wszelkie bolączki u mnie zniknęły po wymianie a raczej zamianie wody na płyn chłodzenia :D wiem, brzmi niedorzecznie, sam bym nie wierzył, ale jak nie wiesz czym masz zalany ukł. chłodzenia to polecam ;)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
Joachim
Posty: 39
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
Skąd: Opoczno

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: Joachim »

Heh, to chyba nie doczytałem o tej wodzie, bo się podekscytowałem poduszką :)
A Petrygo z biedronki stoi drugi dzień w kotłowni i czeka na wlew do chryslerka :)
Dobrze się składa, bo to akurat mogę zrobić sam i na miejscu.
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: RadAg! »

Wypłucz dobrze układ, najlepiej dodatkiem jakiegoś RADIATOR FLUSHa. Ja użyłem Prestone - 10zł.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: piotrekzet »

Sprawdź ciśnienie paliwa. Ja czekam aż dopłynie regulator ciśnienia, miałem podobne objawy. Jeśli zadziała, to oczywiście podzielę się newsami.

ODPOWIEDZ