Strona 4 z 4

Re: Mój Caprice 91

: 13 mar 2022, 22:04
autor: seba86
jedyny luz jaki wymacałem to półosie można wysunąć i wsunąć (luz wzdłużny) jakieś 2mm, to może być powodem stuku? a jesli tak to jak ten luz skasować?

Re: Mój Caprice 91

: 14 mar 2022, 08:35
autor: Wojtek
Może być tzw efekt wagonowy. Czyli suma luzów.

Ogólnie sprawdzilbym most:
- sprawdzić luz na wałku atakującym
- sprawdzić luz na sworzniu kosza
- jeśli pół osie są zabezpieczone c-lipami to też sprawdzić dopuszczalny luz.
- sprawdzić łożyska w kołach
Auto sprawdzales na podnośniku czy na ziemi?

Re: Mój Caprice 91

: 14 mar 2022, 14:24
autor: seba86
Muszę zdobyć jakieś dane żeby sprawdzić tolerancje, jeśli uda mi się takowe w ogule znaleźć,
Samochód stał na kobyłkach podstawionych pod most

Re: Mój Caprice 91

: 14 mar 2022, 14:49
autor: RadAg!
seba86 pisze: 13 mar 2022, 22:04 jedyny luz jaki wymacałem to półosie można wysunąć i wsunąć (luz wzdłużny) jakieś 2mm, to może być powodem stuku? a jesli tak to jak ten luz skasować?
Standardowy luz na u-clipsach. To nie stuka. Jeśli nie ma luzu góra dól tylko przód tył to jest ok.
Sorry, ale przez pomyłkę zamiast zacytować twój post to zrobiłem edycję i skasowałem treść :faint: :faint: :faint:

Re: Mój Caprice 91

: 14 mar 2022, 17:33
autor: seba86
RadAg! pisze: 14 mar 2022, 14:49
seba86 pisze: 13 mar 2022, 22:04 jedyny luz jaki wymacałem to półosie można wysunąć i wsunąć (luz wzdłużny) jakieś 2mm, to może być powodem stuku? a jesli tak to jak ten luz skasować?
Standardowy luz na u-clipsach. To nie stuka. Jeśli nie ma luzu góra dól tylko przód tył to jest ok.
Sorry, ale przez pomyłkę zamiast zacytować twój post to zrobiłem edycję i skasowałem treść :faint: :faint: :faint:
A liczyłem że to będzie to, chyba jest tak jak pisze Wojtek kilka drobnych luzów w sumie, składa się na ten stuk