Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
-
- Posty: 3313
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Pięknie, po prostu pięknie
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 258
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Przymiarka głowic czy wszystko pasuje. A szczególnie kolektor ssący. Głowica była szlifowana od strony kolektora również ale wszystko pasuje idealnie. Amerykanie stosują metodę 1:1 czyli tyle ile zbierzemy płaszczyzne głowicy od strony bloku tyle samo musimy zebrać od strony kolektora ssącego. Nowe uszczelki pod głowice kupiłem na wzór starych, dopasowane do silnika. Chociaż jak widać mogło być więcej kanałów wodnych w uszczelce choć nadmierny spływ płynu z głowic może to też zaburzać przepływ.
Głowica doczekała się portingu. Ograniczyłem się zgodnie z zaleceniami do bowlingu czyli obróbki wokół prowadnicy zaworu i usunięcia nadlewu tzw. Egr bumper. Te dwa ruchu dają najwięcej efektu , przy jak najmniejszym ryzyku zbyt dużego przepływu. Pozostało wymyśleć sposób na wygładzenie obróbki... Nie jest źle ale może być lepiej.
Głowica doczekała się portingu. Ograniczyłem się zgodnie z zaleceniami do bowlingu czyli obróbki wokół prowadnicy zaworu i usunięcia nadlewu tzw. Egr bumper. Te dwa ruchu dają najwięcej efektu , przy jak najmniejszym ryzyku zbyt dużego przepływu. Pozostało wymyśleć sposób na wygładzenie obróbki... Nie jest źle ale może być lepiej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
- Posty: 3313
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
fiu, fiu... jakbym czytał "Alicję w krainie czarów"... Zdjęcia jak zwykle super!
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 3671
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
pozazdrościć czasu i roboty. pozdro
-
Topic author - Posty: 258
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Raczej braku czasu bo już dawno powinno być to skończone. Jedna głowica już naszykowana w 100% .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8