91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Możesz spróbować zlokalizować uszkodzenie wpinając cienkie igły w przewód i badając miernikiem. W sensie, że najpierw wpinasz powiedzmy 10 cm od każdego końca, potem mniej więcej w połowie długości - oczywiście o ile masz do niego jakiś dostęp. Ja tak kilka razy znalazłem przerwę w przewodzie.
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
6 lat na wymianę jednego kabelka Szacuneczek
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
w sumie to nie czułem potrzeby otwierać szyby pasażera, bo mam działającą klimę tyle, że czynnika R12 już nikt nie chce nabijać i trzeba powoli przestawiać się na klimatyzację naturalną. Przeróbka klimy na nowszy czynnik wiąże się z wymianą wszystkich uszczelek, wymianą oleju i pewnie przeglądem samej sprężarki. Poza tym Radek trochę mnie zmobilizował, bo przy swoim tyle robi, że aż mi głupio, że ja przy swoim nic nie robię
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Z tego co się orientuję zamiennikiem R12 jest R409A, ale lepiej się upewnij. Podobno przy zmianie 12 na 134 to nie jest tylko kwestia oringów. Temat tylko obił mi się o uszy, bo mnie nie dotyczył, ale może Cię jakoś naprowadzi...
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Karol, Twój wątek ubogi w techniczne aspekty. Dawaj wskazówki odnośnie Pontiaca. Chciałbym swojego możliwie szybko ogarnąć.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Może i ubogi, bo nie za wiele przy nim robię, znaczy się, nie muszę przy nim robić. Jeździ się i tyle...
Radek też był rozczarowany moją małą wiedzą na jego temat
Radek też był rozczarowany moją małą wiedzą na jego temat
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
pogrążając w dalszym ciągu ten wątek jeśli chodzi o aspekty techniczne wrzucam fotki z wypadu na narty do Wisły, wizualnie niezbyt urodziwy ale lubię to auto Ach co to była za rozkosz rozsiąść się w fotelu w drodze powrotnej. Miałem wrażenie, że jadę najwygodniejszym autem świata.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Wstyd jeździć takim złomem. Nie boisz się z dzieciakami? Ja się przyznam, że czułem się trochę nieodpowiedzialny jak jeździlem Luminą z Erykiem. To raczej idealne auto do wożenia teściowej
Teraz mam Kangoo a tam światła świecą normalnie, długie to już w ogóle jasno jak w dzień, zawieszenie nie powoduje przechyłu o 45* całej budy w zakrętach przy 50 km/h, hamulce jak brzytwy i to z porządnym ABS-em, byda nie skrzypi na zakrętach a przy przejeżdzaniu przez krawężnik się nie wygina Jedyny minus to że mam jakieś 30cm nos od przedniej szyby i mam niewygodne fotele no i muszę zmieniać biegi.
Mówiąc już zupełnie poważnie, może mi nie wypada jako prezesowi, że amerykańskie auta przestają mnie kręcić... Na szczęście mam Crown Vic, która tę niechęć skutecznie niweluje
Teraz mam Kangoo a tam światła świecą normalnie, długie to już w ogóle jasno jak w dzień, zawieszenie nie powoduje przechyłu o 45* całej budy w zakrętach przy 50 km/h, hamulce jak brzytwy i to z porządnym ABS-em, byda nie skrzypi na zakrętach a przy przejeżdzaniu przez krawężnik się nie wygina Jedyny minus to że mam jakieś 30cm nos od przedniej szyby i mam niewygodne fotele no i muszę zmieniać biegi.
Mówiąc już zupełnie poważnie, może mi nie wypada jako prezesowi, że amerykańskie auta przestają mnie kręcić... Na szczęście mam Crown Vic, która tę niechęć skutecznie niweluje
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
RadAg! pisze:Wstyd jeździć takim złomem. Nie boisz się z dzieciakami? Ja się przyznam, że czułem się trochę nieodpowiedzialny jak jeździlem Luminą z Erykiem. To raczej idealne auto do wożenia teściowej
Teraz mam Kangoo a tam światła świecą normalnie, długie to już w ogóle jasno jak w dzień, zawieszenie nie powoduje przechyłu o 45* całej budy w zakrętach przy 50 km/h, hamulce jak brzytwy i to z porządnym ABS-em, byda nie skrzypi na zakrętach a przy przejeżdzaniu przez krawężnik się nie wygina
może jeszcze założysz strone "lescoureursdelarue.pl" ?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
GAZDA pisze:RadAg! pisze:Wstyd jeździć takim złomem. Nie boisz się z dzieciakami? Ja się przyznam, że czułem się trochę nieodpowiedzialny jak jeździlem Luminą z Erykiem. To raczej idealne auto do wożenia teściowej
Teraz mam Kangoo a tam światła świecą normalnie, długie to już w ogóle jasno jak w dzień, zawieszenie nie powoduje przechyłu o 45* całej budy w zakrętach przy 50 km/h, hamulce jak brzytwy i to z porządnym ABS-em, byda nie skrzypi na zakrętach a przy przejeżdzaniu przez krawężnik się nie wygina
może jeszcze założysz strone "lescoureursdelarue.pl" ?
He?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
lub monamourlekangoor
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
ja ze swojej strony proponuję www.you-suck.pl
OK. Z technicznych spraw nakupiłem amortyzatorów na przód + mocowania + duperele typu izolatory sprężyn i jeszcze pompę hamulcową bo jakoś dziwnie pracuje, za miekka??? Nieważne, zmienię, wyprzedaż była
OK. Z technicznych spraw nakupiłem amortyzatorów na przód + mocowania + duperele typu izolatory sprężyn i jeszcze pompę hamulcową bo jakoś dziwnie pracuje, za miekka??? Nieważne, zmienię, wyprzedaż była
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Alternator nowy chcesz?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
wziałbym na zapas ale nie chce wywalać kasy, bo ciężkie wydatki mnie czekają, do tego szyba...
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Jak by co u mnie lezy, w sumie jak zapłacisz za wysyłkę to ci go wyslę za free, w końcu jesteś swój
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<