Bonneville 3.8 '89
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Bonneville 3.8 '89
Mi sie Wolga podoba ale widac na tych fotach ze zarowno w Europie jak i dalekiej Rosjiiiii nigdy nie umieli kopiowac porzadnie Amerykanow
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Bonneville 3.8 '89
Wydaje mi się, że Wołga nie odstaje wyglądem od swoich amerykańskich pierwowzorów.RadAg! pisze:... widac na tych fotach ze (...)w dalekiej Rosjiiiii nigdy nie umieli kopiowac porzadnie Amerykanow
Na początku krótki cytat z wikipedii:
"W roku 1962 podjęto prace nad następcą Wołgi 21.(...)W latach 1962 - 1965 zbudowano kilka prototypów istotnie różniących się wyglądem, aż w roku 1965 powstała konstrukcja zbliżona do późniejszej seryjnej. W 1966 powstały pierwsze jeżdżące prototypy, oznaczone M-24 (poprzedni model skonstruowany na bazie GAZa 21 miał oznaczenie M-23). Prototypy wyposażone były również w podwójne reflektory przednie, jednak ta wersja nie weszła do seryjnej produkcji.
W 1967 rozpoczęto produkcję samochodu GAZ-24. "
Jako, że Wołga jest odpowiednikiem amerykańskich wozów klasy kompakt, porównajmy trzy najpopularniejsze kompakty; Falcona, Novę i Valianta, oraz zestawmy je z Wołga. Nawiazując do powyzszego cytatu i stwierdzenia, że w 1965 roku powstał projekt zblizony do seryjnego pierwsze trzy zdjęcia przedstawiaja modele z roku 1965, zaś kolejne trzy z roku 1967, który był rokirm debiutu Gaza 24.
USA -1965 Wołga Krzemienia (zdjecie porzyczone z LRpl)
USA - 1967
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Bonneville 3.8 '89
Masz w sumie racje BOB Wygladaja prawie identycznie.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
Nawet ładnie to wykombinowali , szkoda tylko, że silnik taki mały włożyli
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
Rozebrałem i potrzebuję takich przegubów. Ma ktoś coś takiego? Pasuje od Oldsa 88 i Buicka Lesabre z końca lat 80-tych. Nie wiem jak pierwsze Pontiaki Trans Sporty, nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć z wymiarami...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:50
- Samochód: pacifica 4.0 AWD
- Skąd: Warszawa
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
Zamówiłem półosie od Ranchero_2006 (nick z allegro - sprzedaje sporo części do amerykanów), mam nadzieję, że będą pasowały
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
Dzisiaj Pontiac padł na środku skrzyżowania . Jechałem sobie przez miasto, niby wszystko ok, a tu nagle komputer głośno "krzyczy" o za wysokiej temperaturze, skrzynia zaczyna redukować mi biegi, silnik przerywa (wskaźnik temp. pokazuje tak jak zawsze na pierwszej kresce). Zatrzymuję się, silnik gaśnie i już nie odpala . Musiałem zepchnąć dziada na chodnik, bo korek się zrobił. Teraz stoi u znajomego, który zajmuje się mechaniką (fan amerykanów, włściciel STS-a, Coutlasa i Visiona) jak będzie miał chwilę to zajrzy do niego.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Bonneville 3.8 '89
Pompa oleju?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
Dzisiaj Pontiac został odpalony i jest pierwsza diagnoza: auto chodzi na czterech cylindrach. Padła środkowa część cewki zapłonowej. Nie daje iskry na środkowych wyjściach. Ma ktoś może taką cewkę?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
Nówka cewka dzisiaj do mnie dotarła (udało się kupić w PL) . Jutro montaż
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
PORAŻKA!!! Wymieniłem cewkę, odpalam a ten skubaniec nadal chodzi na 4 cylindry. Cały czas nie podaje iskry z dwóch środkowych wyjść .
Ma ktoś jakieś pomysły?? Odrazu mówię, że u mnie na wsi nie ma nikogo do diagnostyki komputerowej Pontiaca
Ja zacząłem podejrzewać moduł, który jest pod cewką (jeszcze nie sprawdzałem ile to kosztuje ), ale nie chcę tak strzelać. No chyba, że już nie ma innych opcji.
Ma ktoś jakieś pomysły?? Odrazu mówię, że u mnie na wsi nie ma nikogo do diagnostyki komputerowej Pontiaca
Ja zacząłem podejrzewać moduł, który jest pod cewką (jeszcze nie sprawdzałem ile to kosztuje ), ale nie chcę tak strzelać. No chyba, że już nie ma innych opcji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
Czy u mnie można odczytać błędy metodą spinaczową, tak jak tutaj? http://www.troublecodes.net/GM/
Trzeba spiąć piny B i A?
Trzeba spiąć piny B i A?
-
- Posty: 404
- Rejestracja: 18 sie 2010, 19:02
- Skąd:
Re: Bonneville 3.8 '89
masz obd 1 to powinno się dać bez kłopotu
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Bonneville 3.8 '89
Dzisiaj sprawdziłem na Bonnevillu metodę spinaczową i nic mi nie powiedział cały czas wyświetla kod 12, czyli jeden przerwa dwa i tak cały czas. Nagrałem nawet filmik, ale zostawiłem aparat w samochodzie. Za to udało mi się naprawić centralny zamek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.