Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
-
Topic author - Posty: 231
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Aktualizacja 04.06.2025
Odebrałem części od Dominika z piaskowania i malowania proszkowego. Udało się dostać srebrny w macie jak w oryginale.
Obudowa filtra powietrza poskładana, na łączeniu dopasowałem uszczelkę EPDM 10x10 z metra, filtr powietrza od Granady pasuje nawet lepiej niż ten co był ostatnio, przykleiłem stare napisy - demontaż był trudny, są mocno sfatygowane ale nie ma dramatu i chyba zostaną. Przelotka z instalacji elektrycznej będzie służyła jako nowa uszczelka rury od odpowietrzenia silnika na wejściu do filtra powietrza.
Z racji dość dużej ilości wycieków w obrębie kolektora ssącego zdecydowałem o szybkim zamówienie uszczelek do niego. Po zdjęciu kolektora okazało się ,że jeszcze jest płyta zamykająca tzw. valley pan. Przykręcona na dwie sruby. Pod nią uszczelka właściwie przez lata wyparowała, stąd większość wycieków oleju.
Kolektor ssący poszedł do mycia dimerem i karcherem na gorącą wodę, tak samo płyta. Całość odświeżona lakierem do silników firmy Motip. Pierwszy i ostatni raz się pokusiłem na tą firmę. W porównaniu do vht engine enamel to chyba pokryła na 6.warstw.... wydajność mega słaba. Fakt że cena puszki 36zl a nie 120zl jak vht.... Dorobiłem nową uszczelkę pod termostat, termostat sprawdziłem ładnie się otwiera więc zostanie, obudowa termostatu odświeżona, nowy czujnik temperatury wkręcony. Powoli do przodu.
Cały wieczór spędziłem na dorobieniu uszczelki korkowej pod płytę, co się następnego dnia okazało że powinna być od jednej strony 1cm dłuższa...
Powierzchnie głowic wyczyszczone, wyskrobane z starych uszczelek i rdzy, blok przygotowany do montażu.
Z racji przestoju rozebrałem gaźnik, faktycznie niedawno odbudowany, czysty w środku, znalazłem powód wycieków paliwa... Ktoś zła uszczelkę zalozyl. Dostawało się tamtędy lewe powietrze i pewnie część paliwa tamtędy odparowywała. Różnica stara vs nowa uszczelka.
Odebrałem części od Dominika z piaskowania i malowania proszkowego. Udało się dostać srebrny w macie jak w oryginale.
Obudowa filtra powietrza poskładana, na łączeniu dopasowałem uszczelkę EPDM 10x10 z metra, filtr powietrza od Granady pasuje nawet lepiej niż ten co był ostatnio, przykleiłem stare napisy - demontaż był trudny, są mocno sfatygowane ale nie ma dramatu i chyba zostaną. Przelotka z instalacji elektrycznej będzie służyła jako nowa uszczelka rury od odpowietrzenia silnika na wejściu do filtra powietrza.
Z racji dość dużej ilości wycieków w obrębie kolektora ssącego zdecydowałem o szybkim zamówienie uszczelek do niego. Po zdjęciu kolektora okazało się ,że jeszcze jest płyta zamykająca tzw. valley pan. Przykręcona na dwie sruby. Pod nią uszczelka właściwie przez lata wyparowała, stąd większość wycieków oleju.
Kolektor ssący poszedł do mycia dimerem i karcherem na gorącą wodę, tak samo płyta. Całość odświeżona lakierem do silników firmy Motip. Pierwszy i ostatni raz się pokusiłem na tą firmę. W porównaniu do vht engine enamel to chyba pokryła na 6.warstw.... wydajność mega słaba. Fakt że cena puszki 36zl a nie 120zl jak vht.... Dorobiłem nową uszczelkę pod termostat, termostat sprawdziłem ładnie się otwiera więc zostanie, obudowa termostatu odświeżona, nowy czujnik temperatury wkręcony. Powoli do przodu.
Cały wieczór spędziłem na dorobieniu uszczelki korkowej pod płytę, co się następnego dnia okazało że powinna być od jednej strony 1cm dłuższa...
Powierzchnie głowic wyczyszczone, wyskrobane z starych uszczelek i rdzy, blok przygotowany do montażu.
Z racji przestoju rozebrałem gaźnik, faktycznie niedawno odbudowany, czysty w środku, znalazłem powód wycieków paliwa... Ktoś zła uszczelkę zalozyl. Dostawało się tamtędy lewe powietrze i pewnie część paliwa tamtędy odparowywała. Różnica stara vs nowa uszczelka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1979 - 350cid v8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
-
- Posty: 3198
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Uwielbiam takie akcje...Wojtek pisze: 04 cze 2025, 22:52 Cały wieczór spędziłem na dorobieniu uszczelki korkowej pod płytę, co się następnego dnia okazało że powinna być od jednej strony 1cm dłuższa...

Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 231
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Aktualizacja 11.06.2025
Do uszczelki valley pan podchodziłem 3 razy. Aż skończyło się na dorobieniu uszczelki z 4mm korka. 2,5mm materiał był za cieńki, potrafił się przerwać przy dokręcaniu - gdyż uszczelka właściwie leży na skraju rantu...
Odświeżony kolektor ssący na swoim miejscu, nowe uszczelki kolektora Fel-pro. Pokrywy zaworowe też znalazły się na miejscu, też nowe uszczelki Fel-pro korkowe i uszczelki śrub. Całość dokręcona na 4.5Nm...
Obejmy pompy wspomagania i alternatora pozakładane na swoje miejscu. Paski w dobrym stanie więc narazie nie wymieniam.
Przed demontażem gaźnika nie podobał mi się ślad na wężu paliwowym. Jak widać ktoś zastosował wyjście proste i przewód był delikatnie uciśnięty. W zapasach znalazłem wyjście kątowe do tego przewód metalowy. Muszę jedynie przerobić przewód metalowy by założyć na niego wąż gumowy. CDN.
Do uszczelki valley pan podchodziłem 3 razy. Aż skończyło się na dorobieniu uszczelki z 4mm korka. 2,5mm materiał był za cieńki, potrafił się przerwać przy dokręcaniu - gdyż uszczelka właściwie leży na skraju rantu...
Odświeżony kolektor ssący na swoim miejscu, nowe uszczelki kolektora Fel-pro. Pokrywy zaworowe też znalazły się na miejscu, też nowe uszczelki Fel-pro korkowe i uszczelki śrub. Całość dokręcona na 4.5Nm...
Obejmy pompy wspomagania i alternatora pozakładane na swoje miejscu. Paski w dobrym stanie więc narazie nie wymieniam.
Przed demontażem gaźnika nie podobał mi się ślad na wężu paliwowym. Jak widać ktoś zastosował wyjście proste i przewód był delikatnie uciśnięty. W zapasach znalazłem wyjście kątowe do tego przewód metalowy. Muszę jedynie przerobić przewód metalowy by założyć na niego wąż gumowy. CDN.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1979 - 350cid v8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 mar 2010, 18:33
- Samochód: 1998 Crown Victoria
- Skąd: opolskie
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Widzę, że nie ma u Ciebie półśrodków 
Bardzo fajnie się to ogląda
Bardzo fajnie się to ogląda
-
Topic author - Posty: 231
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Oczywiście po odpaleniu z obydwóch pokryw lał się olej. Uszczelki korkowe jak to korkowe niskiej jakości. Zdjąłem obydwa dekle, domówiłem grubego materiału na uszczelki - korek z wtopioną gumą jak wcześniej 4mm gruby. Dodatkowo zastosowałem Dirko Ht, gdyż dekle nie mają idealnie prostej płaszczyzny. Zgodnie z zaleceniami producenta dokreciłem śruby na 4.5Nm... nie mało i nie dużo ale nie zdało egzaminu gdyż ściągało uszczelkę z płaszczyzny do środka. Gdzieś w czeluściach forum amerykańskiego była złota rada : screw tight. Czyli moment dokręcenia jak śrubokrętem, żadnej grzechotki niczego. Tak właśnie zrobiłem i sucho.
Przy okazji przyszedł zestaw naprawczy pompy spryskiwaczy. Poskładałem i o dziwo działa.
Z dokumentacją zgłosiłem się do urzędu komunikacji - dostałem próbne tablice na przegląd - na przeglądzie jeszcze musieliśmy dopisać dmc i nacisk na oś gdyż oczywiście takie dane były niedostępne.. w USA nikogo to nie interesuje. Dzisiaj odebrałem tablice. Ramki dostępne w sklepach są tak badziewne że tablice zamontowałem na stałe na imbusy.
Pierwsze 70km za mną, płynie, ma mocy aż nadto. Zostało strojenie gaźnika gdyż po regeneracji nawet go nie dotykałem. CDN.
Przy okazji przyszedł zestaw naprawczy pompy spryskiwaczy. Poskładałem i o dziwo działa.
Z dokumentacją zgłosiłem się do urzędu komunikacji - dostałem próbne tablice na przegląd - na przeglądzie jeszcze musieliśmy dopisać dmc i nacisk na oś gdyż oczywiście takie dane były niedostępne.. w USA nikogo to nie interesuje. Dzisiaj odebrałem tablice. Ramki dostępne w sklepach są tak badziewne że tablice zamontowałem na stałe na imbusy.
Pierwsze 70km za mną, płynie, ma mocy aż nadto. Zostało strojenie gaźnika gdyż po regeneracji nawet go nie dotykałem. CDN.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1979 - 350cid v8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
-
- Posty: 3198
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Wojtek pisze: 04 lip 2025, 22:23 /.../
Przy okazji przyszedł zestaw naprawczy pompy spryskiwaczy. Poskładałem i o dziwo działa.
/.../
No, też myślałem, że wreszcie coś Ci się nie uda... a tu... zonk...![]()
![]()
/.../
Pierwsze 70km za mną, płynie, ma mocy aż nadto.
/.../
Pięknie, proszę Pana![]()
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 231
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Aktualizacja 06.07.2025
Akcja myjnia, sporo się zakurzył od przyjazdu ze stanów więc trzeba było domyć, nawoskować.
Następnie przegląd podwozia. Wszystkie drążki i sworznie w przednim zawieszeniu mają kalamitki. O dziwo wszystkie sprawne więc napchałem świeżego smaru, stary wypchnąłem więc na jakiś czas będzie spokój.
Nowy olej z dodatkiem ZDDP 10w30 i filtr oleju k&n, akurat taki dopasowałem z katalogu, że pasował średnicą uszczelnienia i gwintem. Co ciekawe w instrukcji Amerykanie zalecają wymianę co 6000mil.
Cały spód stan bdb. Nalot korozji ale blachy pancerne więc pewnie w zimę cały spod wyczyścimy laserem i zabezpieczę solidnie.
Przy okazji fajne znaleziska z odkurzania środka: skrobaczka do szyb, cwierć dolarówka z 1965 roku.
Jedynie tłumik do wymiany. Pewnie od nowości.
W ogóle średnica rury dość skromna, bo 2.25 cala - 57mm. Dla mnie jest mega za cicho... myślę o flowmasterze super 44. Ale muszę przespać się z tematem...
Posiedziałem troszkę nad regulacją gaźnika. Ładne podciśnienie na wolnych 19 inch hg. Od początku przypłynięcia ze stanów za bogato był ustawiony. Okazało się że klapka od ssania na gorącym nie była w pełni otwarta. Spalania nie mierze bo i po co... Przy okazji zlokalizowałem kolejny wyciek oleju którego nie widziałem od góry. Uszczelka pompy paliwa do bloku. Trzeba będzie na dniach ogarnąć.
Akcja myjnia, sporo się zakurzył od przyjazdu ze stanów więc trzeba było domyć, nawoskować.
Następnie przegląd podwozia. Wszystkie drążki i sworznie w przednim zawieszeniu mają kalamitki. O dziwo wszystkie sprawne więc napchałem świeżego smaru, stary wypchnąłem więc na jakiś czas będzie spokój.
Nowy olej z dodatkiem ZDDP 10w30 i filtr oleju k&n, akurat taki dopasowałem z katalogu, że pasował średnicą uszczelnienia i gwintem. Co ciekawe w instrukcji Amerykanie zalecają wymianę co 6000mil.
Cały spód stan bdb. Nalot korozji ale blachy pancerne więc pewnie w zimę cały spod wyczyścimy laserem i zabezpieczę solidnie.
Przy okazji fajne znaleziska z odkurzania środka: skrobaczka do szyb, cwierć dolarówka z 1965 roku.
Jedynie tłumik do wymiany. Pewnie od nowości.
W ogóle średnica rury dość skromna, bo 2.25 cala - 57mm. Dla mnie jest mega za cicho... myślę o flowmasterze super 44. Ale muszę przespać się z tematem...
Posiedziałem troszkę nad regulacją gaźnika. Ładne podciśnienie na wolnych 19 inch hg. Od początku przypłynięcia ze stanów za bogato był ustawiony. Okazało się że klapka od ssania na gorącym nie była w pełni otwarta. Spalania nie mierze bo i po co... Przy okazji zlokalizowałem kolejny wyciek oleju którego nie widziałem od góry. Uszczelka pompy paliwa do bloku. Trzeba będzie na dniach ogarnąć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1979 - 350cid v8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
-
- Posty: 3198
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Kalamitki, niezła rzecz... kiedyś w PF 126p były... później już nie widziałem...
No i pięknie – podciśnienie, jak z podręcznika. Teraz tylko siąść, zapalić cygaro i słuchać jak bulgocze
A spalanie... wiadomo, mierzy się wyłącznie u Toyoty 

No i pięknie – podciśnienie, jak z podręcznika. Teraz tylko siąść, zapalić cygaro i słuchać jak bulgocze


Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 1644
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
fajne to wozidło , super 

Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 mar 2010, 18:33
- Samochód: 1998 Crown Victoria
- Skąd: opolskie
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Piękny wóz
-
- Posty: 3198
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Wojtek, zgodzisz się na publikację swojego zdjęcia na naszym fanpage na Facebooku? Konkretnie to zdjęcie, które tu podaję w miniaturze. Do zdjęcia byłby króciutki opis o modelu 1964 Oldsmobile Super 88.
(Tablicę rejestracyjną możemy zamazać i jak byś chciał, to oczywiście podam, że jesteś autorem zdjęcia, czy właścicielem pojazdu)
?...
(Tablicę rejestracyjną możemy zamazać i jak byś chciał, to oczywiście podam, że jesteś autorem zdjęcia, czy właścicielem pojazdu)
?...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 231
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Bulgocze dość cicho, za cicho. Dlatego będzie flowmaster prawdopodobnie model super 44. Jeszcze się waham, przeglądam YT i napewno coś wybiorę i wspawam.cezar62 pisze: 06 lip 2025, 20:46 Kalamitki, niezła rzecz... kiedyś w PF 126p były... później już nie widziałem...![]()
No i pięknie – podciśnienie, jak z podręcznika. Teraz tylko siąść, zapalić cygaro i słuchać jak bulgoczeA spalanie... wiadomo, mierzy się wyłącznie u Toyoty
![]()
Też tak uważam. Z racji że jest bardzo niski raptem chyba 145cm na zdjęciach nie widać tego gabarytu - prawie 5,7m długości. Nie wiem co miał projektant my myśli wyposażając auto w opony 14 cali... Co prawda 225 szerokie ale to nadal 14 cali.
Podeślij mi maila na PW to podrzucę Ci zdjęcie w lepszej jakości. Rejestracje tylko zmodyfikuj.cezar62 pisze: 07 lip 2025, 20:03 Wojtek, zgodzisz się na publikację swojego zdjęcia na naszym fanpage na Facebooku? Konkretnie to zdjęcie, które tu podaję w miniaturze. Do zdjęcia byłby króciutki opis o modelu 1964 Oldsmobile Super 88.
(Tablicę rejestracyjną możemy zamazać i jak byś chciał, to oczywiście podam, że jesteś autorem zdjęcia, czy właścicielem pojazdu)
?...
Cadillac Seville - 1979 - 350cid v8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
Oldsmobile Super 88 - 1964 - 394cid V8 - Rochester 4bbl
-
- Posty: 3198
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
OK, dzięki. Napisałem do Ciebie.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 3198
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Super 88 - 1964 rok
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L