Ford Crown Victoria '93
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Ford Crown Victoria '93
miałem podobną przypadłość , tylko że u mnie to gasł prawie od razu , po kilku/kilkunastu sekundach , pomogła wymiana aparatu zapłonowego
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Zrób skan błędów, świeci się tam check, więc może być uszkodzona sonda, a jak silnik dostaje błędnych informacji to takie jaja mogą się dziać.
Aparatu zapłonowego jako takiego tam nie ma, jedynie może kuleć któryś moduł zapłonowy. Hervol wymiana świec i przewodów na pewno mu nie zaszkodzi
Aparatu zapłonowego jako takiego tam nie ma, jedynie może kuleć któryś moduł zapłonowy. Hervol wymiana świec i przewodów na pewno mu nie zaszkodzi
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2013, 22:28
- Samochód: Ford Crown Victoria '93
- Skąd: Poznań
Re: Ford Crown Victoria '93
oczywiście, świece , przewody, filtry już są w drodze. Liczę że jakaś świeca, ewentualnie cewka lub cewki. Bo to jest zauważalne, że chodzi idealnie i nagle ten przeskok, zaczyna kuleć ale nie na 1 gar tylko na wiele. Też stawiam po części na sondy (nie pamiętam, są chyba 2?).
Dałem zapytanie bo może ktoś ma jakiś pomysł nie związany z ty co planuję wymienić.
Dałem zapytanie bo może ktoś ma jakiś pomysł nie związany z ty co planuję wymienić.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria '93
przez uszkodzoną sondę nie powinien gasnąć, a jedynie więcej palić. Można sobie gdybać nt. przyczyn których może być wiele. Nieszczelność w dolocie, uszkodzony przepływomierz, czujnik temperatury, czujnik położenia wałka, wtryskiwacz, cewka, sterownik, brak masy do któregoś z układów itd. itd. Z pewnością potrzebna jest analiza błędów i objawów, a nie tylko np. błędów. Błąd z sondy lambda może być spowodowany nieszczelnym kolektorem wydechowym.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2013, 22:28
- Samochód: Ford Crown Victoria '93
- Skąd: Poznań
Re: Ford Crown Victoria '93
Dokładnie.
Co do tego kolektora wydechowego to ten prawy jest głośniejszy, Krzemień też to miał wcześniej. Pewnie uszczelka lub pęknięty gdzieś. Będę to niebawem obadywał. Ile i gdzie można kupić taką sondę? Jeśli anliza błędów to rozumiem że gdzieś można się podłączyć do jakiegoś kompa, tak? Coś więcej na ten temat?
Palić, nie powiem, pali wszystko i to w krótkim czasie:)
Co do tego kolektora wydechowego to ten prawy jest głośniejszy, Krzemień też to miał wcześniej. Pewnie uszczelka lub pęknięty gdzieś. Będę to niebawem obadywał. Ile i gdzie można kupić taką sondę? Jeśli anliza błędów to rozumiem że gdzieś można się podłączyć do jakiegoś kompa, tak? Coś więcej na ten temat?
Palić, nie powiem, pali wszystko i to w krótkim czasie:)
-
- Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
No to coś musi być nie tak z jakąś sondą bo 4.6 w CV należy do stosunkowo oszczędnych silników.hervol pisze:Palić, nie powiem, pali wszystko i to w krótkim czasie:)
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria '93
bardzo wszystko upraszczacie. Kolektor może być dobry a przedmuchy mogą się pojawić w wyniku urwanej szpilki, najczęściej dwóch i więcej. Sonda zatem nawet jak jest dobra, to analizuje spaliny za przeciekiem i nie zgadza się to z tym co podaje komputer do dolotu. Stąd mieszanka jest niewłaściwa. Żeby zdemontować urwaną szpilkę, trzeba zrzucić głowicę.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2013, 22:28
- Samochód: Ford Crown Victoria '93
- Skąd: Poznań
Re: Ford Crown Victoria '93
a gdzie najlepiej kupować części eksploatacyjne do CV? Jaki sklep internetowy czy też stacjonarny polecacie (najlepiej okolica Poznania:)
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria '93
Okolice Poznania to polecam rockauto.com i/lub tascaparts.com
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Ford Crown Victoria '93
A z Polskich
http://www.amerykany.pl" onclick="window.open(this.href);return false; (okolice Poznania)
http://www.sklep.asu.pl" onclick="window.open(this.href);return false; (Wrocław)
http://www.amerykany.pl" onclick="window.open(this.href);return false; (okolice Poznania)
http://www.sklep.asu.pl" onclick="window.open(this.href);return false; (Wrocław)
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Ford Crown Victoria '93
jest tez ASJ AUTOMOTIVE
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria '93
Z całym szacunkiem do polskich handlowców ale za tę samą kasę można mieć oryginały z US
W PL jest jeszcze masterpart.pl - sponsor naszego ostatniego zlotu
W PL jest jeszcze masterpart.pl - sponsor naszego ostatniego zlotu
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2013, 22:28
- Samochód: Ford Crown Victoria '93
- Skąd: Poznań
Re: Ford Crown Victoria '93
dzięki za podpowiedzi.
Zaobserwowałem taką zależność, że jak samochód jest zimny to obroty na jałowym są ok. dopiero jak się chwilę zagrzeje to po zatrzymaniu się, silnik chodzi równo i nie ma zastrzeżeń, trzyma obroty. I nagle po chwili dokładnie słychać, że zaczyna pracować nierówno i obroty zaczynają wariować. Po dodaniu gazu chwilę pracuje ok, ale zaraz wraca. Może to przepływomierz? Jak to można zdiagnozować? Jest tam jakieś podłączenie pod kompa? Gdzie tego szukać?
Druga sprawa to to, że czasami, wydaje mi się że jak jest bardziej wilgotniej, prędkościomierz (również na postoju) zaczyna wariować. Nagle z pozycji 0km/h podnosi się do 80 czy 120km/h. Opada i nagl;e znowu się podnosi. Przestał też działać przebieg dzienny. Po wielokrotnym resetowaniu, nic się nie dzieje. Raz udało mi się jednak tak wcisnąć że przez 800km działał dobrze. Teraz zawiesił się i ponownie nie działa.
Jakieś sugestie?
Zaobserwowałem taką zależność, że jak samochód jest zimny to obroty na jałowym są ok. dopiero jak się chwilę zagrzeje to po zatrzymaniu się, silnik chodzi równo i nie ma zastrzeżeń, trzyma obroty. I nagle po chwili dokładnie słychać, że zaczyna pracować nierówno i obroty zaczynają wariować. Po dodaniu gazu chwilę pracuje ok, ale zaraz wraca. Może to przepływomierz? Jak to można zdiagnozować? Jest tam jakieś podłączenie pod kompa? Gdzie tego szukać?
Druga sprawa to to, że czasami, wydaje mi się że jak jest bardziej wilgotniej, prędkościomierz (również na postoju) zaczyna wariować. Nagle z pozycji 0km/h podnosi się do 80 czy 120km/h. Opada i nagl;e znowu się podnosi. Przestał też działać przebieg dzienny. Po wielokrotnym resetowaniu, nic się nie dzieje. Raz udało mi się jednak tak wcisnąć że przez 800km działał dobrze. Teraz zawiesił się i ponownie nie działa.
Jakieś sugestie?
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria '93
u mnie jest nad prawym kolanem ale nowszy model.
przeczyściłbym silniczek krokowy odpowiedzialny za obroty jałowe.
przeczyściłbym silniczek krokowy odpowiedzialny za obroty jałowe.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria '93
Wg mojej wiedzy w 93 jest OBD1 tylko. Jakieś gniazdo pewnie gdzieś jest ale nie liczyłbym na wiele
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<