Strona 1 z 1
Jeep ZJ 5.2 przedlift/polift
: 04 maja 2022, 12:47
autor: vOOytas
Cześć.
pewnie znajdę tu wielu posiadaczy jeepów ZJ.
Czy są jakieś znaczące różnice przed lift / po lift?
Pomijając wizualne zmiany ( wewnętrzne , zewnętrzne) można powiedzieć, ze któryś ZJ jest lepszy?
Np. OBD w po lifcie pewnie pomaga w diagnostyce
Słyszałem, że polift ma lepszą skrzynię ( już z elektronicznym sterownikiem).
Jakie są Wasze opinie? Który lepszy
?
pozdrawiam,
Re: Jeep ZJ 5.2 przedlift/polift
: 04 maja 2022, 17:32
autor: Seweryn 1977
vOOytas pisze: ↑04 maja 2022, 12:47
Jakie są Wasze opinie? Który lepszy
?
pozdrawiam,
Z tych dwóch wybrałbym Chevy Tahoe. Miałem ZJ 5.2, mimo zajebistego wyglądu ciągle coś się srało, palił pod 30. Wiem, że to niby kultowy model, ale 90% tych aut jest zajechane przez przekurwaofrołdowców
Tak zwany stan idealny za 35k+ to serio lepiej full size trucka.
Re: Jeep ZJ 5.2 przedlift/polift
: 04 maja 2022, 20:37
autor: vOOytas
Dzięki
Ustawiam w opcji obserwowania
Jak rozpoznać wersję silnikową?
Widzę, że są 5,7 200 i 5,7 258 KM
oraz w nowszych (99 wzwyż) 4,8 o różnych mocach ( 278KM
)
Jakiejś wersji się wystrzegać?
Re: Jeep ZJ 5.2 przedlift/polift
: 04 maja 2022, 20:42
autor: vOOytas
łoo i jeszcze 5,3 srogiej mocy !
Re: Jeep ZJ 5.2 przedlift/polift
: 06 maja 2022, 19:53
autor: Seweryn 1977
Generacja gmt400 te kanciaste mają 5.7 po 96 była zmiana stąd masz dwa różne . 2000-2006 czyli gmt 800 ma silnik 5.3, 2007-14 też 5.3 ale już z afm itd. Zobacz do mojego tematu ja mam 2004 i 2008.
Re: Jeep ZJ 5.2 przedlift/polift
: 07 maja 2022, 21:43
autor: Wojtek
Jak Zj to tylko Niner.
5.9 v8.
Auto będzie trzymać wartość.
Awaryjność jak w każdym, jak ktoś nie dbał to pakiet startowy z 5k robi się albo dwa albo trzy razy tyle.
Części w Polsce na każdym rogu.
Miałem XJ, miałem WJ. Każdy ma wady i zalety. Tahoe nie mialem, choć dużą zaletą jest napewno że mało ludzi zabiera te auta w teren, więc może się znajdzie nie zajechany tapczan
Re: Jeep ZJ 5.2 przedlift/polift
: 08 maja 2022, 09:59
autor: Seweryn 1977
Wojtek pisze: ↑07 maja 2022, 21:43
Jak Zj to tylko Niner.
5.9 v8.
Auto będzie trzymać wartość.
Awaryjność jak w każdym, jak ktoś nie dbał to pakiet startowy z 5k robi się albo dwa albo trzy razy tyle.
Części w Polsce na każdym rogu.
Miałem XJ, miałem WJ. Każdy ma wady i zalety. Tahoe nie mialem, choć dużą zaletą jest napewno że mało ludzi zabiera te auta w teren, więc może się znajdzie nie zajechany tapczan
Też przerobiłem Xjty, Wj i Zj, najlepszy z tego wydawał mi się WJ, którego i tak zjadł komfortem i ekonomią chevy trailblazer. WJ to stylistyczne arcydzieło, ten samochód się nie starzeje.