Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
Dwa zdjęcia z FordImages:
Tak wiem drugie już było, ale nieco inaczej wykadrowane
1958 na testach: Salon Modern Edsel Sales w noc przed oficjalną prezentacją. Ciekawe czy kolejka oczekujących jest prawdziwa czy zainscenizowana... Karty z zestawu plansz porównawczych, które były wyposażeniem salonów sprzedazy.
Propozycja wygladu modelu na rok 1960 Aktualizacja z polskiego podwórka. Nomadcars oferuje Villagera rocznik 1959. Czy znajdzie się chętny?
Tak wiem drugie już było, ale nieco inaczej wykadrowane
1958 na testach: Salon Modern Edsel Sales w noc przed oficjalną prezentacją. Ciekawe czy kolejka oczekujących jest prawdziwa czy zainscenizowana... Karty z zestawu plansz porównawczych, które były wyposażeniem salonów sprzedazy.
Propozycja wygladu modelu na rok 1960 Aktualizacja z polskiego podwórka. Nomadcars oferuje Villagera rocznik 1959. Czy znajdzie się chętny?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Sheriff
- Posty: 12269
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
Zastanawiam sie, ogladajac zdjecia z tych testow, co to niby mialo udowodnic? Ze Edsel moze smigac na 2 kolach czy jak? I po co ci kolesie nosza biale kitle? To chyba wszystko sa ustawki propagandowe lacznie z tym salonem w przeddzien otwarcia.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 404
- Rejestracja: 18 sie 2010, 19:02
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
jak to mówią każda potwora znajdzie amatora
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 01 cze 2011, 13:54
- Samochód: El Camino
- Skąd: Wrocław
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
i nie długo trzeba było czekać na odzew na post kurczaka, ponieważ mnie się bardzo podobają, widziałem dwa odrestaurowane w Pabianicach i strasznie chciał bym go mieć...kurczak pisze:jak to mówią każda potwora znajdzie amatora
dla mnie to stylistyczny majstersztyk ikona czasów kiedy samochód budowali styliści, artyści, wizjonerzy i marzyciele a nie ekonomiści. bardzo lubię Amerykę lat 40 i 50.
Dodam tylko, że mnie się podobają wszystkie samochody, które są dziwne nietypowe i inne od wszystkich
dlatego swoje kombi pociąłem gumówką i zrobiłem pick upa
Classic Rental. Wszystko o zabytkowej motoryzacji. Fotorelacje ze zlotów, Kalendarz imprez, oferty wynajmu. Znajdź nas na Facebooku.
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
Przyłaczę się do Bombera. Edsel jest na swój sposób fajny i wyraźnie widać, że stylisci mieli decydujące zdanie. Choć właściwie mam ambiwalentne odczucia patrząc na te samochody. Z jednej strony chciałbym mieć takiego w garażu, a z drugiej jest w nim coś co mnie odpycha i cieżko mi sprecyzować co to dokładnie jest. Oto kolejny pojazd na polskiej liscie obecności: 1958 wagon. Na podstawie zdjęcia nie sposób ustalić jaki to model, niemniej to i tak rarytas. W 1958 roku budowano trzy modele nadwozia kombi; Roundup (2-dr, 6p), Villager (4-dr, 6p i 9p) oraz Bermuda (4-dr, 6p). W kolejności powstało: 924, 2054 i 1735 oraz 892 egzemplazy. Jedyne co można ustalić na podstawie tego zdjęcia, to to że nie jest to Roundap, oraz ze wóz ma próbne poznańskie tablice rejestracyjne wg wzoru z lat 1956 – 1976.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
Pojawily się kolejne dwa Edsele na sprzedaż, obydwa są oczywiście w Polsce i obydwa w stanie do remonu. Pierwszy z rocznika 1958, dwudrzwiowy sedan za 28 tys zł. Nareszcie ktoś pokusił się o sprowadzenie dwudrzwiowego Edsela, choć sprowadzenie niedawno pokazanego kombi też mi zaimponowało. Przecież te wozy nie nadają się na sluby!!!
Drugi samochód, z roku 1959, znajduje się w Mlawie. Człowiek, który go sprzedaje posiada spory zbiór amcarów na sprzedaż. Cena tego egzemplaża to 48 tys zł jest dość wygórowana zważywszy na stan.
i jeszcze kilka ciekawych zdjęć z archiwum Forda
Drugi samochód, z roku 1959, znajduje się w Mlawie. Człowiek, który go sprzedaje posiada spory zbiór amcarów na sprzedaż. Cena tego egzemplaża to 48 tys zł jest dość wygórowana zważywszy na stan.
i jeszcze kilka ciekawych zdjęć z archiwum Forda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
Edsel robi się coraz bardziej popularny w naszym kraju. Nie do tego stopnia, żeby pojawił się model 1960, ale jest już kilka wozów 58/59. Oto kolejne dwa , obydwa model Ranger, pierwszy z rocznika 1958, drugi 1959. Cena tego drugiego wydaje się atrakcyjna, szkoda, że jak zwykle brak wolnej gotówki i garażu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
Człowiekowi całe życie coś się kojarzy, a jak już się nie kojarzy to mu z waginą wyskakują
Mi Edsele podobały się od zawsze. Od zawsze to znaczy od momentu, kiedy dostałem model Citationa Convertible w skali 1/18. Podobają mi się całe. Od tego nieszczęsnego narządu rozrodczego ( ) aż po tylne zderzaki. A już najbardziej urzeka mnie widok od góry większości modeli - rozszerzające się ku tyłowi nadwozie.
Mi Edsele podobały się od zawsze. Od zawsze to znaczy od momentu, kiedy dostałem model Citationa Convertible w skali 1/18. Podobają mi się całe. Od tego nieszczęsnego narządu rozrodczego ( ) aż po tylne zderzaki. A już najbardziej urzeka mnie widok od góry większości modeli - rozszerzające się ku tyłowi nadwozie.
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
Jak wam się podoba?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Sheriff
- Posty: 12269
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
Przód rewelacyjny, jednoznacznie "lotniczy", tył niestety troszkę taxówkowy, rozczarował mnie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
A mnie się podoba i z przodu i z tyłu i z boku
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
niezupełnie...RadAg! pisze: tył niestety troszkę taxówkowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
pomysł fajny , malunki nitów nie powalają
-
- Sheriff
- Posty: 12269
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
No a jednak, w Edselu są kwadraty w szachownicę a w samolocie romby, tudzież kwadraty ale obrócone więc nadal twierdzę, że tył nie powala i niepotrzebnie odstaje od oryginału, tym bardziej, że szachownica w samochodach zawsze będzie kojarzyć się z taryfą . Tak czy owak projekt bardzo fajnyBOB pisze:niezupełnie...RadAg! pisze: tył niestety troszkę taxówkowy
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: Edsel - największa porażka motoryzacyjna w historii
No czegoś takiego nie widziałem jeszcze, świetny pomysł
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.