FORD
-
- Sheriff
- Posty: 12269
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: FORD
Fajne. Dasz rade zeskanowac ten calosciowy obrazek w duzej rozdzialce?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: FORD
Niestety, to jest wyszukane w necie i innego rozmiaru nie było...
Może coś znajdziesz na Fordimages ,mają dużo fajnych materiałów, ale tam wszystko jest płatne
Może coś znajdziesz na Fordimages ,mają dużo fajnych materiałów, ale tam wszystko jest płatne
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Sheriff
- Posty: 12269
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: FORD
Dzieki, obejrze sobie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: FORD
Na początku lat '70 Ford i GM stanęły do wyścigu na najbardziej kretyński pojazd wszechczasów. Tak powstały Pinto i Vega. W tym czasie Chrysler miał wystarczająco dużo rozumu, by nie budować takiego szmelcu i wypełniał lukę handlową pojazdami importowanymi z filii europejskich. Jednak Amerykanie od importowanych wózków z logo Pentastar woleli oglądąć błyskawiczne tempo korozji na Vedze lub smażyć się w Pinto. To był najgorszy samochód w historii Forda i równocześnie przynoszący ogromne zyski. Producentowi kalkulowało się nawet wypłacanie odszkodowania ofiarom swojego produktu niż wydanie pieniędzy na jego poprawienie.
Prototypowe wersje Pinto, wśród nich kabriolet(nie był dostępny w sprzedaży), brakuje wersji kombi tak kończyła się jazda Pinto
Aby nie zostawiać czytelników w ponurym nastroju kolorowe fotografie modelu '49 oraz wzorowanego na nim prototypu z 2002 roku. Szkoda, że nie wszedł do produkcji...
Prototypowe wersje Pinto, wśród nich kabriolet(nie był dostępny w sprzedaży), brakuje wersji kombi tak kończyła się jazda Pinto
Aby nie zostawiać czytelników w ponurym nastroju kolorowe fotografie modelu '49 oraz wzorowanego na nim prototypu z 2002 roku. Szkoda, że nie wszedł do produkcji...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: FORD
Natknąłem się na kilka zdjęć z Fordimades, dzisaj część pierwsza. Cofnijmy się zatem do lat '40 XX wieku...
Ostatni osobowy samochód opuszcza linię produkcyjna... ...która zostaje przestawiona na potrzeby wojenne oto co produkowano u Forda w tym czasie Henry Ford II, nowy model '49 i historyczne auta T oraz A
Ostatni osobowy samochód opuszcza linię produkcyjna... ...która zostaje przestawiona na potrzeby wojenne oto co produkowano u Forda w tym czasie Henry Ford II, nowy model '49 i historyczne auta T oraz A
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: FORD
montaż i test odporności na niskie temperatury
tłocznia, montaż silników i stanowisko do testowania silników
transport karoserii
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Sheriff
- Posty: 12269
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: FORD
Rozwalilo mnie zdjecie jak testuja auto na odpornosc na niskie temperatury, bomba
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: FORD
Wóz z rocznika 1949 lub 1950 na torze prób. Widoczna zróznicowana nawierzchnia do testowania zawieszenia. Wydaje się, że egz ze zdjecia to business coupe.
1951
Nadwozie rocznika 1952/54. czy to jeden z pierwszych, recznie budowanych pojazdów przeznaczonych do testów?
1952 i 1953 na tasmie
Znowu zimno, tym razem zamrozony wóz rocznika 1953
1954
Drogówka w 1954. Drugie zdjecie przedstawia wnetrze radiowozu z punktem obsługi radaru
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: FORD
Kolejna porcja zdjęć - dzisiaj T-bird. Ford jest chyba jedynym koncernem udostepniajacym na taką skalę materiały archiwalne. Dla interesujących sie historią motoryzacji lat '50 to prawdziwa uczta. Przypominam, że na którejś z wcześniejszych stron mozna zobaczyć zdjęcia przedstawiające powstawanie prototypu i makiety T-birda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Sheriff
- Posty: 12269
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: FORD
Coz za dbalosc o szczegoly
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<