Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
-
Topic author - Posty: 248
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Ssanie na linkę : sposób prosty i powrót do oryginału 2min. Nawiercilem i nagwintowalem otwór pod śrubę m4 w obudowie gaźnika, założyłem sprężynę, którą odpowiada by klapa powietrza była zawsze otwarta.
Dotoczylem baryłkę przez którą przełożę linkę. Przy zaciągnięciu linka klapa powietrza się zamyka. Luzujemy linkę ssania i spreżyna otwiera klapę.
Wszystko naszykowałem już, w środę montaż na aucie i próbuje odpalić.
Dotoczylem baryłkę przez którą przełożę linkę. Przy zaciągnięciu linka klapa powietrza się zamyka. Luzujemy linkę ssania i spreżyna otwiera klapę.
Wszystko naszykowałem już, w środę montaż na aucie i próbuje odpalić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Oesu . Już nie mogę się doczekać aż spróbujesz go odpalić
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
Topic author - Posty: 248
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Ogólne pod maską nadal makaron:
-gaźnik założony na nowej uszczelce i masie rtv rensoila
-przerobiłem mocowanie linki, które znalazłem, nowy trzpień dotoczyłem, cięcie gięcie i pasuje
- spreżyna samą się znalazła
- nowy przewód podciśnienia od zaworka PCV,hamulców, aparatu zapłonowego
- kupiłem 10l płynu chłodniczego najtańszego za 40zl bo układ stał pusty...
Na tą chwilę walka z zapłonem bo punkt zupełnie nie gra a do small blocka jest inne ustawienie kolejności kabli, do Cadillaca z tamtych lat inne i do seville inne... A główny hit to wałek aparatu zapłonowego kręci się przeciwnie do wskazówek zegara-ten typ tak ma
-gaźnik założony na nowej uszczelce i masie rtv rensoila
-przerobiłem mocowanie linki, które znalazłem, nowy trzpień dotoczyłem, cięcie gięcie i pasuje
- spreżyna samą się znalazła
- nowy przewód podciśnienia od zaworka PCV,hamulców, aparatu zapłonowego
- kupiłem 10l płynu chłodniczego najtańszego za 40zl bo układ stał pusty...
Na tą chwilę walka z zapłonem bo punkt zupełnie nie gra a do small blocka jest inne ustawienie kolejności kabli, do Cadillaca z tamtych lat inne i do seville inne... A główny hit to wałek aparatu zapłonowego kręci się przeciwnie do wskazówek zegara-ten typ tak ma
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Ty to wszystko tak z głowy, czy jakieś filmiki na YouTube Cię inspirują?...
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 248
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Odnośnie YouTube to materiałów technicznych dotyczących Seville właściwie nie ma. Jak Amerykanie mówią seville był pierwszym I-sizem. Czyli International size, stąd wydaje mnie się auto nie znalazło wielu fanów jak Deville, Brougham które były gabarytowo większe.
Dwa filmy promocyjne znalazłem dość ciekawe:
Odnośnie ostatnich prac to mróz i minus 24 troszkę opóźniły działania. Wymieniłem świece i przewody wysokiego napięcia, dorobiłem mocowanie linki ssania z nierdzewki. Nadszedł dzień odpalenia, podpiąłem akumulator, paliwo z jakąś najtańsza pompka elektryczna z allegro i próba odpalenia i nic. Auto dziwnie kręci, 4 obroty i cisza, duży pobór prądu. Podjechałem busem gdzie mam 120ah akumulator, bez poprawy. Świece lekko okopcone więc zapłon jest. Parę prób i bez efektu. Zapłon jest, paliwo dochodzi... Zrzucam pokrywy zaworów. Na 16 koników, 8 luźnych, laski popychaczy luźno sobie latają. Na tą chwilę wychodzi ze przez tyle lat stania caly olej z popychaczy spłynął. Pod pokrywami syf, longlife stosowany. Narazie rozebrałem koniki, laski, wszystko moczy się w dimerze. Będę próbował odpowietrzyć popychacze bez zdejmowania kolektora ssącego ale pewnie i to nastąpi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Widac ze jest pasja, super, powodzenia w dalszych pracach.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
Topic author - Posty: 248
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Zużyłem 2l magicznej mikstury i po dobie w misce koniki, mostki i łaski popychaczy odzyskały dawny wygląd. Muszę w wolnej chwili wyprostować pokrywy zaworowe bo za po uszkadzane od podważania jakimś przecinakiem... A następnie do piaskowania i malowania proszkowego zawiozę. Wyskrobalem na ile się dało głowice, odblokowałem pozaklejane odpływy oleju z głowic.
Wykręciłem wszystkie świece, założyłem zdemontowane elementy. Niestety po 10min krecenia silnikiem na 16 zaworów, 10 ma miękkie szklanki.... Na 3 cylindrach gdzie hydraulika pracuje prawidłowo ciśnienie sprężania 10 bar więc bdb. Producent dopuszcza min 100psi czyli niecałe 7 bar. Jutro zrzucam kolektor ssący. Szklanki może uda się rozebrać, wymyć i napełnić. I tak coś czuję że silnik wyląduje na stole
Wykręciłem wszystkie świece, założyłem zdemontowane elementy. Niestety po 10min krecenia silnikiem na 16 zaworów, 10 ma miękkie szklanki.... Na 3 cylindrach gdzie hydraulika pracuje prawidłowo ciśnienie sprężania 10 bar więc bdb. Producent dopuszcza min 100psi czyli niecałe 7 bar. Jutro zrzucam kolektor ssący. Szklanki może uda się rozebrać, wymyć i napełnić. I tak coś czuję że silnik wyląduje na stole
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
Topic author - Posty: 248
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Kolektor zrzucony, będzie okazja go odświeżyć akurat i dorobić jeszcze jeden port do podciśnień. Popychacze jak na zdjęciu, zapadniete, stoją na dębowo. pocieszające ze jest w nich olej więc magistrala drożna. Wieczorem siadam do rockauto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Piękna robota i wiedza, już dawno nie było równie ciekawego tematu na forum Wojtku, Ty prowadzisz jakiś warsztat samochodowy ?
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Uwaga OT
@Kacper, chyba trzeba ci ten podpis skrócić bo trzeba go przewijać
@Kacper, chyba trzeba ci ten podpis skrócić bo trzeba go przewijać
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Radku, właśnie bardzo się cieszę, że można przewijać a nie, że zajmuje pół strony Dzięki temu podpisowi wiem przynajmniej jakie mieliśmy auta i w jakiej kolejności Więc miałbym jednak prośbę aby go nie skracać
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Dobra, wygrałeślincoln1998 pisze: ↑29 sty 2021, 11:05 Radku, właśnie bardzo się cieszę, że można przewijać a nie, że zajmuje pół strony Dzięki temu podpisowi wiem przynajmniej jakie mieliśmy auta i w jakiej kolejności Więc miałbym jednak prośbę aby go nie skracać
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 248
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Lincoln zajmuje się mechanika już tylko z pasji. Na codzień prowadzę działalność totalnie z tym niezwiązana.
Trochę cisza w temacie ale zamówiłem z 15kg części, w tym z rockauto i summitracing. Do tego wszystkiego udało mi się kupić świetna literaturę z lat 70 do Cadillaca. Za całe 10 dolców za dwie książki, oczywiście używane. Haynes którego kupiłem to troszkę jak dla małego Kazia, mało konkretów. Udało mi się upolować książkę serwisowa do wszystkich Cadillaców z 1979. Paczka idzie statkiem bo samolot prawie 70 dolców droższy, a tak niecałe 30$.
Z ostatnich robót:
- wypiaskowalem pokrywy od zaworów, zawiozłem do malowania proszkowego. Przed malowaniem nałożono podkład cynkowy, więc powinno być na wieki.
- dotoczyłem króciec paliwowy na wąż 10mm, jakoś mnie to rozwiązanie bardziej przekonuje niż poprzednie. Udało mi się kupić filtr paliwa szklany, rozkręcany, z różnymi redukacjami/króćcami więc od strony pompy paliwa będę miał 8mm a do gaźnika 10mm. Filtr udało mi się znaleźć w sklepie dla motorowodniaków.
- kolektor ssący bałem się piaskować czy szkiełkowac, ciężko by było z wszystkich zakamarków wymyć resztki, więc mozolnie czyściłem ręcznie szczotkami, papierami, wszystkim co się dało. Na koniec lakier VHS złoty jak w silnikach Oldsmobile i wygrzanie przy farelce.
- założyłem kolejny króciec podciśnienia w kolektorze więc będę miał dwa: jeden do osprzętu dmuchawy a drugi do zaworu sterującego skrzynia automatyczną.
- najważniejsze udało mi się wyciągnąć aparat zapłonowy - standardowa przypadłość v8 z aparatem z tyłu. Po 3 tygodnia podlewania wszystkim co się dało wyjąłem go rękami. Ma uszkodzona gruszkę i sterowanie podciśnieniem zapłonu nie działa.
- powoli zabieram się za mycie nagaru w komorze silnika, po lewo po godzinie zabawy - szmata plus nafta. Została prawa część. Po wszystkim nowy filtr, najtańszy olej i płukanka dodatkowo. Cdn.
Trochę cisza w temacie ale zamówiłem z 15kg części, w tym z rockauto i summitracing. Do tego wszystkiego udało mi się kupić świetna literaturę z lat 70 do Cadillaca. Za całe 10 dolców za dwie książki, oczywiście używane. Haynes którego kupiłem to troszkę jak dla małego Kazia, mało konkretów. Udało mi się upolować książkę serwisowa do wszystkich Cadillaców z 1979. Paczka idzie statkiem bo samolot prawie 70 dolców droższy, a tak niecałe 30$.
Z ostatnich robót:
- wypiaskowalem pokrywy od zaworów, zawiozłem do malowania proszkowego. Przed malowaniem nałożono podkład cynkowy, więc powinno być na wieki.
- dotoczyłem króciec paliwowy na wąż 10mm, jakoś mnie to rozwiązanie bardziej przekonuje niż poprzednie. Udało mi się kupić filtr paliwa szklany, rozkręcany, z różnymi redukacjami/króćcami więc od strony pompy paliwa będę miał 8mm a do gaźnika 10mm. Filtr udało mi się znaleźć w sklepie dla motorowodniaków.
- kolektor ssący bałem się piaskować czy szkiełkowac, ciężko by było z wszystkich zakamarków wymyć resztki, więc mozolnie czyściłem ręcznie szczotkami, papierami, wszystkim co się dało. Na koniec lakier VHS złoty jak w silnikach Oldsmobile i wygrzanie przy farelce.
- założyłem kolejny króciec podciśnienia w kolektorze więc będę miał dwa: jeden do osprzętu dmuchawy a drugi do zaworu sterującego skrzynia automatyczną.
- najważniejsze udało mi się wyciągnąć aparat zapłonowy - standardowa przypadłość v8 z aparatem z tyłu. Po 3 tygodnia podlewania wszystkim co się dało wyjąłem go rękami. Ma uszkodzona gruszkę i sterowanie podciśnieniem zapłonu nie działa.
- powoli zabieram się za mycie nagaru w komorze silnika, po lewo po godzinie zabawy - szmata plus nafta. Została prawa część. Po wszystkim nowy filtr, najtańszy olej i płukanka dodatkowo. Cdn.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Ciekawe bardzo! Dla mnie, to jak film z Marsa
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Cadillac Seville 1979 - 1st gen - 350cui
Ładnie to wszystko się prezentuje.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91