Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
-
Topic author
Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
cześć
wyjaśnijcie mi proszę zasadę działania tego ustrojstwa, jakim jest zawieszenie pneumatyczne. w moim samochodzie wymaga chyba regulacji, albo nie wiem jak ono działa.
jest tak:
Mark stoi cały czas tak samo, przód wyżej tył niżej. niezależnie czy stoi cały dzień, czy dwa dni, nic w poziomie zawieszenia się nie zmienia. może jak było bardzo zimno, zauważyłem że tył lekko opadł. z tego co czytam na forum, auto powinno usiąść na glebie po kilku minutach od wyłączenia silnika, tak?
druga sprawa to amortyzacja. byłem ostatnio na przeglądzie i diagnosta podał mi, że na przednim kole jest 2% skuteczności, na drugim 10%. jak jest możliwe, żeby Air działał, a amortyzacja samochodu nie? poza tym przy takiej skuteczności autem nosiłoby po całej drodze a tak nie jest.
co jakiś czas włącza mi się komunikat zebym sprawdził system Air.
kompresor pracuje, bo go słyszę. głównie jak odpalam na zimno.
ktoś napisał, że podczas podnoszenia na podnośniku należy wyłączyć w bagażniku na OFF, bo inaczej siądzie na glebie i nie odpali, mój był cały dzień na podnośniku, na ON i po opuszczeniu zawieszenie było ciągle w takiej samej pozycji.
z góry dzięki za wszystkie rady
wyjaśnijcie mi proszę zasadę działania tego ustrojstwa, jakim jest zawieszenie pneumatyczne. w moim samochodzie wymaga chyba regulacji, albo nie wiem jak ono działa.
jest tak:
Mark stoi cały czas tak samo, przód wyżej tył niżej. niezależnie czy stoi cały dzień, czy dwa dni, nic w poziomie zawieszenia się nie zmienia. może jak było bardzo zimno, zauważyłem że tył lekko opadł. z tego co czytam na forum, auto powinno usiąść na glebie po kilku minutach od wyłączenia silnika, tak?
druga sprawa to amortyzacja. byłem ostatnio na przeglądzie i diagnosta podał mi, że na przednim kole jest 2% skuteczności, na drugim 10%. jak jest możliwe, żeby Air działał, a amortyzacja samochodu nie? poza tym przy takiej skuteczności autem nosiłoby po całej drodze a tak nie jest.
co jakiś czas włącza mi się komunikat zebym sprawdził system Air.
kompresor pracuje, bo go słyszę. głównie jak odpalam na zimno.
ktoś napisał, że podczas podnoszenia na podnośniku należy wyłączyć w bagażniku na OFF, bo inaczej siądzie na glebie i nie odpali, mój był cały dzień na podnośniku, na ON i po opuszczeniu zawieszenie było ciągle w takiej samej pozycji.
z góry dzięki za wszystkie rady
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Dokładnie,jeżeli się wyłączy silnik po jakiś 15sek zaczyna spuszczać powietrze ok 30-60sekKamilS pisze: z tego co czytam na forum, auto powinno usiąść na glebie po kilku minutach od wyłączenia silnika, tak?
Tak to prawda że powinno się w bagażniku nacisnąć guziczek od zawieszenia na OFF ponieważ inaczej po upuszczeniu auta z podnośnikiem siądzie auto na glebę na jakieś 3cm.Mieliśmy poważny problem z odpaleniem,szczelał czarnym dymem i nie chciał odpalić ale po kilku minut się podniósł i pojechaliśmy.KamilS pisze:
ktoś napisał, że podczas podnoszenia na podnośniku należy wyłączyć w bagażniku na OFF, bo inaczej siądzie na glebie i nie odpali, mój był cały dzień na podnośniku, na ON i po opuszczeniu zawieszenie było ciągle w takiej samej pozycji.
z góry dzięki za wszystkie rady
Niestety mam jedno zdjęcie zrobione i nie chce mi się szukać w mojej umolnej komórce więc zapodam inne zdjęcie Lincolna.
Dodam że stał w takiej samej pozycji !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
Topic author
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
no to mam coś nie halo z zawiasem.
gdzie szukać przyczyny?
gdzie szukać przyczyny?
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Zapomniałem dodać że może to być przyczyna czujnika wysokości zawieszenia,KamilS pisze:no to mam coś nie halo z zawiasem.
gdzie szukać przyczyny?
A najlepszy chyba sposób to podpiąć go pod kompa, do diagnostyki zawieszenia jest dodatkowa kostka w bagażniku.
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
Topic author
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
a ten czujnik to jest to ustrojstwo, które jest przy każdym kole, przy poduchach?
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
KamilS pisze:a ten czujnik to jest to ustrojstwo, które jest przy każdym kole, przy poduchach?
Nie jestem pewien ale chyba tak.
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 gru 2011, 12:56
- Samochód: Lincoln Mark VIII LSC 93' / Sebring Convertible 00
- Skąd:
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Witam Panów!
Niestety wyjaśnienie działania zawieszenia w marku, to temat na 5 godzinny wykład.
Jest dość skomplikowany i uznajmy że to dobrze, póki oczywiście wszystko jest sprawne.
Za regulowanie wysokości zawiasu, odpowiedzialny jest komputer pneumatyki, który zbiera dane z sensorów.
Są 3 sensory. Dwa przy przednich kołach( zapinane do wachacza), oraz jeden tylni, umieszczony centralnie.
Jeżeli mark nie stoi, równo to znaczyłoby to błąd sensorów, stawiam na tył skoro to on jest za nisko. Przyczyny mogą być 3:
- zabrudzony czujnik ( wersja optymistyczna)
- żle umieszczony, odkręcony czujnik, lub skutki nieumiejętnie wykonanego sensor lowering-u.
- uszkodzony sensor ( wersja najgorsza, choć koszt pewnie poniżej 10$ za używkę)
Jednak martwi mnie komunikat "Check air suspension", ponieważ znaczy on iz z jakiegoś powodu kompresor nie jest wstanie napompować układu przed upływem 90 sekund. W marku kompresor zabezpieczony jest przed przegrzaniem i po 90 sekundach ciągłej pracy zostaje odłączony. Najczęściej przyczyną tego mogłyby być nieszczelne poduszki, ale to możesz łatwo sprawdzić.
Wyłącz zawias, przełącznikiem w bagażniku odpal auto i przejedź się kawałek po w miarę nierównej drodze. Jeżeli zobaczysz spadek wysokości po takiej jeździe, oznaczać to będzie dziurawą poduchę.
Jeśli będziesz miał jakieś pytania do marka , śmiało dzwoń: 697 77 94 88
P.S
Co do opuszczania, po zgaszeniu silnika. W marku VIII odbywa się ono najpierw po trzaśnięciu drzwiami, a potem ponownie po 45 minutach, gdy auto poziomuje się do wysokości autostradowej (czasami odpala nawet kompresor).
Niestety wyjaśnienie działania zawieszenia w marku, to temat na 5 godzinny wykład.
Jest dość skomplikowany i uznajmy że to dobrze, póki oczywiście wszystko jest sprawne.
Za regulowanie wysokości zawiasu, odpowiedzialny jest komputer pneumatyki, który zbiera dane z sensorów.
Są 3 sensory. Dwa przy przednich kołach( zapinane do wachacza), oraz jeden tylni, umieszczony centralnie.
Jeżeli mark nie stoi, równo to znaczyłoby to błąd sensorów, stawiam na tył skoro to on jest za nisko. Przyczyny mogą być 3:
- zabrudzony czujnik ( wersja optymistyczna)
- żle umieszczony, odkręcony czujnik, lub skutki nieumiejętnie wykonanego sensor lowering-u.
- uszkodzony sensor ( wersja najgorsza, choć koszt pewnie poniżej 10$ za używkę)
Jednak martwi mnie komunikat "Check air suspension", ponieważ znaczy on iz z jakiegoś powodu kompresor nie jest wstanie napompować układu przed upływem 90 sekund. W marku kompresor zabezpieczony jest przed przegrzaniem i po 90 sekundach ciągłej pracy zostaje odłączony. Najczęściej przyczyną tego mogłyby być nieszczelne poduszki, ale to możesz łatwo sprawdzić.
Wyłącz zawias, przełącznikiem w bagażniku odpal auto i przejedź się kawałek po w miarę nierównej drodze. Jeżeli zobaczysz spadek wysokości po takiej jeździe, oznaczać to będzie dziurawą poduchę.
Jeśli będziesz miał jakieś pytania do marka , śmiało dzwoń: 697 77 94 88
P.S
Co do opuszczania, po zgaszeniu silnika. W marku VIII odbywa się ono najpierw po trzaśnięciu drzwiami, a potem ponownie po 45 minutach, gdy auto poziomuje się do wysokości autostradowej (czasami odpala nawet kompresor).
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 maja 2012, 19:13
- Samochód: Dodge RAM B250 High Top Conversion 1986
- Skąd: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Mój Mark VIII zachowuje się w miarę prawidłowo - tzn jak już wstanie, to po zgaszeniu lekko przysiada, a po jakiejś godzinie kładzie się całkiem. Jedyny problem, to to, że nie zawsze chce za pierwszym razem wstać, lub wstaje tylko przód. Jak go zgaszę i odpalę ponownie, to wstaje prawidłowo. Poduszki trzymają, kompresor praktycznie nowy (kupiony przez poprzednich właścicieli ok 2 lat temu, z tym że auto od tego czasu prawie nie jeździło).
Jeszcze się nie zebrałem w sobie, żeby w tym temacie pogrzebać, ale podejrzewam, że jest jakiś problem z przewodami pneumatycznymi - załamane, przytkane - sam nie wiem.
Jak się w wolnej chwili zabiorę za ten temat, to na pewno opiszę co było przyczyną. Aha, komunikat Check Air Ride pojawia się losowo, raz wstaje normalnie a mimo to zapala się komunikat, innym razem leży "jak trup" a błędu nie ma...
Jeszcze się nie zebrałem w sobie, żeby w tym temacie pogrzebać, ale podejrzewam, że jest jakiś problem z przewodami pneumatycznymi - załamane, przytkane - sam nie wiem.
Jak się w wolnej chwili zabiorę za ten temat, to na pewno opiszę co było przyczyną. Aha, komunikat Check Air Ride pojawia się losowo, raz wstaje normalnie a mimo to zapala się komunikat, innym razem leży "jak trup" a błędu nie ma...
1986 Dodge RAM B250 High Top Conversion 360cui V8
1992 Dodge Caravan 202cui V6
1989 Dodge Grand Caravan 182cui V6
1986 Chrysler New Yorker 182cui V6
1990 Chevy S10 Blazer 4,3 V6
1994 Lincoln Mark VIII 4,6 V8
1991 Pontiac Grand Prix 3,1 V6
1992 Dodge Caravan 202cui V6
1989 Dodge Grand Caravan 182cui V6
1986 Chrysler New Yorker 182cui V6
1990 Chevy S10 Blazer 4,3 V6
1994 Lincoln Mark VIII 4,6 V8
1991 Pontiac Grand Prix 3,1 V6
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 22 sty 2012, 12:49
- Samochód: I've got a HEMI
- Skąd:
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Ja pitole - z tego, co tutaj śledze, to wygląda mi na to, że ten Linc' Mark to fabryczny low rider i ja bardzo lubię air-ride do momentu póki się coś nie spier...
Poszukuję właścicieli aut amerykańskich z Zielonej Góry (lubuskie) oraz bliższych lub dalszych okolic - us.cars.zgora@gmail.com
Wyłącz światła - włącz myślenie www.DADRL.pl
Born to Ride, Ride to Live
Wyłącz światła - włącz myślenie www.DADRL.pl
Born to Ride, Ride to Live
-
- Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Dokładnie Nie wiedziałem,że ma takie zawieszenie. Coś jak Citroeny - fajneARON pisze:Ja pitole - z tego, co tutaj śledze, to wygląda mi na to, że ten Linc' Mark to fabryczny low rider i ja bardzo lubię air-ride do momentu póki się coś nie spier...
Powodzenia życzę !!!
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Citroeny (przynajmniej te starsze) mają hydraulike.
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
O te mi właśnie chodzi Np. XM /BX i coś tam jeszcze było.Fajna sprawa. Ale w Mark-u nie wiedziałem.MichaŁ pisze:Citroeny (przynajmniej te starsze) mają hydraulike.
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
- Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Ale w Lincolnach zawieszenie jest na innej zasadzie. W citroenie jest zawieszenie hydro-pneumatyczne - pompa hydrauliczna napędzana paskiem klinowym, a w Lincolnach jest chyba kompresorek elektryczny. Mam takie cudo i dużo rzeczy się w nim psuje, a zawieszenie jest niezniszczalne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 15 maja 2011, 17:47
- Samochód: Cadillac Eldorado `70 8.2L | Lincoln Mark VII 5.0L
- Skąd:
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Koledzy, jak bardzo kładzie się Wam Mark na zawieszeniu po zgaszeniu silnika. U mnie przód cały czas jest na takiej samej wysokości, jedynie tył nie znacznie opada a po odpaleniu kompresor pompuje max 15 sekund i jest wszystko równe. Natomiast gdy jade z ładunkiem w bagażniku albo w 5 osób to po wyjściu z auta wygląda niczym rasowa terenówka i zejście powietrza zajmuje ponad 45 minut.
I czy próbował ktoś bawić się z zawieszeniem aby móc regulować jego wysokość płynnie z wnętrza wozu. Widziałem taki myk na jakims forum w usa ze sterowało sie wysokością pokrętłem od przyciemniania zegarów ( niestety jedynie wszystkie poduchy chodziły razem bo pewnie osobne podłączenie przodu i tyłu to juz wieksza zabawa).
I czy próbował ktoś bawić się z zawieszeniem aby móc regulować jego wysokość płynnie z wnętrza wozu. Widziałem taki myk na jakims forum w usa ze sterowało sie wysokością pokrętłem od przyciemniania zegarów ( niestety jedynie wszystkie poduchy chodziły razem bo pewnie osobne podłączenie przodu i tyłu to juz wieksza zabawa).
Od Dużego silnika lepszy jest tylko większy silnik
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Mark VIII - pneumatyczne zawieszenie
Ja mam ten sam problem- auto nie siada w dół. trzyma wysokość idealnie, poziomuje się ale po wygaszeniu auta nie kładzie się na glebę, dlatego też również był bym wdzięczny za pomoc w tym temacie.