3 gen F body
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
3 gen F body
Mam trochę pytań odnośnie F body 3 generacji.
1. Jak z awaryjnością tych aut i dostępnością części? Lepszy jest automat czy manual?
2. Czy silnik 3.1 jest w miarę poczciwą jednostką i czy można go bez problemu zagazować?
3. Czy rocznik auta ma duże znaczenie (czy w trakcie lat produkcji auto przechodziło jakieś zmiany konstrukcyjne ''ulepszenia'')? Jeśli tak to jakich roczników szukać?
4. Lepszy Firebird czy Camaro?
5. Na co głównie trzeba zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta (poza podstawowymi rzeczami)?
6. I chciałbym się poradzić kogoś kto już użytkował takie auto czy jest to pojazd godny zainteresowania jeśli byłby użytkowany jako tzw daily driver?
No to by było na tyle moich bzdetnych pytań
Z góry dzięki
1. Jak z awaryjnością tych aut i dostępnością części? Lepszy jest automat czy manual?
2. Czy silnik 3.1 jest w miarę poczciwą jednostką i czy można go bez problemu zagazować?
3. Czy rocznik auta ma duże znaczenie (czy w trakcie lat produkcji auto przechodziło jakieś zmiany konstrukcyjne ''ulepszenia'')? Jeśli tak to jakich roczników szukać?
4. Lepszy Firebird czy Camaro?
5. Na co głównie trzeba zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta (poza podstawowymi rzeczami)?
6. I chciałbym się poradzić kogoś kto już użytkował takie auto czy jest to pojazd godny zainteresowania jeśli byłby użytkowany jako tzw daily driver?
No to by było na tyle moich bzdetnych pytań
Z góry dzięki
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Posty: 266
- Rejestracja: 18 lis 2012, 17:14
- Samochód: Lincoln Continental 1978, Lincoln Town Car 1994
- Skąd:
Re: 3 gen F body
ad. 2
3.1 to generalnie bardzo dobre silniki lubiace bardzo lpg. Kumpel ma tez motor u siebie w pontiacu i ostatnio przekroczył magiczna granice miliona km bez awarii.
Jako daily mysle ze smialo mozna polecic duzo bardziej od blizniaczego 3.8, ktorych to pełno spotkasz sporo na allegro wlasnie uszkodzonych.
Co do reszty to mysle ze wlasciciele beda w stanie udzielic bardziej precyzyjnych informacji
3.1 to generalnie bardzo dobre silniki lubiace bardzo lpg. Kumpel ma tez motor u siebie w pontiacu i ostatnio przekroczył magiczna granice miliona km bez awarii.
Jako daily mysle ze smialo mozna polecic duzo bardziej od blizniaczego 3.8, ktorych to pełno spotkasz sporo na allegro wlasnie uszkodzonych.
Co do reszty to mysle ze wlasciciele beda w stanie udzielic bardziej precyzyjnych informacji
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 lut 2013, 11:21
- Samochód: Camaro L36 RS, Yamaha YZF R1
- Skąd: Warszawa
Re: 3 gen F body
Jeśli chodzi o 3gena z 3.1 v6 to raczej manual. Z gazem to akurat nie mam pojęcia bo mój na czysto jeździł. 3.8 to w 4 genie od '95 chyba więc kolega pewnie miał na myśli 2.8. Konstrukcyjnie auto jest prawie takie samo, rożnica w pierdołach. '90-'92 ma dodatkowo fajne ospoilerowanie. Bierz tego, który będzie w lepszym stanie - nie ma znaczenia czy bird czy camaro bo to w zasadzie to samo. Zwracaj uwage na to, żeby było jak najmniej "poheniowane" bo potem nie dojdziesz co zastępuje co i jakie obejście obejścia się spierdzieliło. Daily driver? Ciężko powiedzieć. Ciasne parkingi nie są jego środowiskiem naturalnym. Jak ktoś zaparkuje zbyt blisko co się zdarza pod markietami to nie wyjdziesz z auta/nie wejdziesz do auta. Na miejsce parkingowe bedziesz pewnie wjezdzal na 5 razy
Tak poza tym to fajne autko do wożenia tylka Trzeba tylko zapomnieć o osiągach
Tak poza tym to fajne autko do wożenia tylka Trzeba tylko zapomnieć o osiągach
1991 Camaro RS - sold
1990 BMW E34 M50TUB25 - sold
1995 Suzuki Swift GTI - sold
1993 Camaro Z28 LT1 - sold
1996 Camaro RS L36
1998 YZF R1 RN01
1990 BMW E34 M50TUB25 - sold
1995 Suzuki Swift GTI - sold
1993 Camaro Z28 LT1 - sold
1996 Camaro RS L36
1998 YZF R1 RN01
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: 3 gen F body
Dzięki za odp. Co do parkingów to żyje w małym mieście i nie ma tu większych problemów ze znalezieniem odpowiednio luznego miejsca. Jeepem jeżdżę praktycznie codziennie i daje rade
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 3 gen F body
Vic jest bez wątpienia większym autem, nadaje się na daily drivera bez problemu. Pod marketem zawsze parkuję dalej, tam gdzie mniej zaparkowanych aut, tym samym unikam problemu z parkowaniem i ryzyka, że mi ktoś zostawi na aucie pamiątkę po swoim wozie Sam takiego Camaro/F'birda bym przyjął do codziennej jazdy
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 18 mar 2012, 13:09
- Samochód: 94 trans am 5.7
- Skąd: Olsztyn
Re: 3 gen F body
Na daily driver to zdecydowanie lepszy będzie 4gen ( 94 -up ) mniej go ruda weźmie + nowsza technika ( klima przeważnie dziala itp.)Lord Steinmetz pisze:Daily driver? Ciężko powiedzieć. Ciasne parkingi nie są jego środowiskiem naturalnym. Jak ktoś zaparkuje zbyt blisko co się zdarza pod markietami to nie wyjdziesz z auta/nie wejdziesz do auta. Na miejsce parkingowe bedziesz pewnie wjezdzal na 5 razy
Tak poza tym to fajne autko do wożenia tylka Trzeba tylko zapomnieć o osiągach
3 gen jest dla mnie guwnianie wykonany ( zwlaszcza buda lubi pękać od naprężeń na slupkach b)
Jaki masz budżet?
Re: 3 gen F body
jeździłem na co dzień 3 genem v8
fajny sprzęt i mile wspominam ten okres
co do stanu i awaryjności to jak ze wszystkim jak dbasz tak masz, proste
rocznik mało istotny, ważny stan
no i z 3.1 pociechy nie będzie
uderz do pietia30, może Ci sprzeda w chwili słabości a ma 3.1 we wzorowym stanie
Bart też dobrze podpowiada, chociaż nie za bardzo mi osobiście leży ten plastik
fajny sprzęt i mile wspominam ten okres
co do stanu i awaryjności to jak ze wszystkim jak dbasz tak masz, proste
rocznik mało istotny, ważny stan
no i z 3.1 pociechy nie będzie
uderz do pietia30, może Ci sprzeda w chwili słabości a ma 3.1 we wzorowym stanie
Bart też dobrze podpowiada, chociaż nie za bardzo mi osobiście leży ten plastik
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: 3 gen F body
Bart 4 generacja nie wchodzi w grę. Nie podoba mi się opływowa stylistyka tego samochodu, poza tym 3 generacja to już klasyk.
Co do braku osiągów w 3.1 to nie przeszkadza mi to, zawszę mogę wziąć jeepa na przejażdżkę i nim sobie trochę poganiać
Jeśli chodzi o budżet to myślę, że będę miał do dyspozycji coś około 10-11 tyś. wiem, że to nie dużo ale za tą kasę udało mi się znaleźć 3 egzemplarze w tym 2 całkiem fajne (Firebird i Camaro RS)
http://tablica.pl/oferta/muscle-car-che ... e24b0fc363" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferta/chevrolet-cama ... e24b0fc363" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferta/5oopontiac-fir ... f564722bf4" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do braku osiągów w 3.1 to nie przeszkadza mi to, zawszę mogę wziąć jeepa na przejażdżkę i nim sobie trochę poganiać
Jeśli chodzi o budżet to myślę, że będę miał do dyspozycji coś około 10-11 tyś. wiem, że to nie dużo ale za tą kasę udało mi się znaleźć 3 egzemplarze w tym 2 całkiem fajne (Firebird i Camaro RS)
http://tablica.pl/oferta/muscle-car-che ... e24b0fc363" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferta/chevrolet-cama ... e24b0fc363" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferta/5oopontiac-fir ... f564722bf4" onclick="window.open(this.href);return false;
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
Re: 3 gen F body
pierwszego nie znam, koników mu przybyło...
2gi odłazi klar, sprzedaje gość już 3 rok lub dalej, mam jego foty jak chcesz
3ci ktoś kiedyś pisał że szrot
2gi odłazi klar, sprzedaje gość już 3 rok lub dalej, mam jego foty jak chcesz
3ci ktoś kiedyś pisał że szrot
z czasem zacznie, uwierzLucas pisze: Co do braku osiągów w 3.1 to nie przeszkadza mi to
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: 3 gen F body
No to fajnie, że zbiłeś mnie z tropu Szczerze to nigdzie mi się nie śpieszy bo na zimę to Jeep a o Firebirdzie, ewentualnie Camaro może będę coś myślał w okolicach wakacji. Także czasu na szukanie mam od groma
Jestem gotowy zrezygnować z osiągów względem spalania, bo jeepowe wyniki po 25-27 ltr/100 km puszczają mnie z torbami
Jestem gotowy zrezygnować z osiągów względem spalania, bo jeepowe wyniki po 25-27 ltr/100 km puszczają mnie z torbami
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 paź 2013, 23:02
- Samochód: Trans Am, Caprice
- Skąd: Cieszyn
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: 3 gen F body
Wiem, że frajdy nie zaznam, ale już jedno V8 mam na utrzymaniu i jedno mi wystarczy. A wolę kupić Firebirda niż Taurusa Tym bardziej, że zawsze byłem fanem serialu Knight Rider i taki czarny Pontiac śni mi się po nocach od kiedy zobaczyłem go na ekranie
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 3 gen F body
Dla wielu V8 to jedyny słuszny wybór, nie biorą pod uwagę innych czynników. Ty już masz V8, jak pisałeś wcześniej, a auto zawsze można zmienić więc, jak uważasz że V6 będzie dla ciebie lepsze to nie słuchaj maruderów
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: 3 gen F body
Lucas czeka Cię wobec tego długie poszukiwanie naprawdę zadbanego egzemplarza.Większość to zajeżdżone padliny,wymagające dużo napraw itd.Tego czarnego firebirda oglądał znajomy,koleś ma go niby 18 lat ale nie dbał o niego i niezbyt typek jest miły.
V6 wystarczy jak najbardziej wg.mnie.Tak jak Jacek wspomniał,uderz do Piotrka i może Ci sprzeda swoją perełkę choć nie będzie pewnie to łatwe
V6 wystarczy jak najbardziej wg.mnie.Tak jak Jacek wspomniał,uderz do Piotrka i może Ci sprzeda swoją perełkę choć nie będzie pewnie to łatwe
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
Re: 3 gen F body
pierwszy czynnik to to że ma już v8 oznacza że się rozczaruje jak kupi v6RadAg! pisze:Dla wielu V8 to jedyny słuszny wybór, nie biorą pod uwagę innych czynników. Ty już masz V8, jak pisałeś wcześniej, a auto zawsze można zmienić więc, jak uważasz że V6 będzie dla ciebie lepsze to nie słuchaj maruderów
drugi czynnik to to ze w środowisku f-body będzie z brakującym słusznym v8
trzeci czynnik to to że te v6 są ciężko zbywalne
czwarty czynnik nie słuchaj Radka, a słuchaj tych co wiedzą co dobre
czynników za v8 jest więcej ...
pudło, te v6 wcale nie palą mniej niż v8Lucas pisze: Jestem gotowy zrezygnować z osiągów względem spalania,
to już wiesz co chceszLucas pisze: zawsze byłem fanem serialu Knight Rider i taki czarny Pontiac śni mi się po nocach od kiedy zobaczyłem go na ekranie