1998 Ford Crown Victoria P73
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
1998 Ford Crown Victoria P73
Cześć wszystkim!
Jak już niektórzy wiedzą stałem się posiadaczem Vicky. Auta przedstawiać nie trzeba za bardzo bo to dawne auto Konrada (który zresztą udzielał się na forum). Pomijam wstęp, że auto ma wiele bolączek, począwszy od uszkodzonego przodu (stłuczka poprzedniego właściciela) do wielu mechanicznych zaniedbań bądź ciekawych pomysłów lub patentów które powoli udaje mi się usunąć i przywrócić oryginał...
Wstawię niebawem zdjęcia jak wysprzątam dziada, wypiorę i przybędą normalne felgi z USA bo na tych wygląda moim zdaniem delikatnie mówiąc słabo.
Zawieszenie ogarnięte auto prowadzi się wyśmienicie, jak po sznurku (chodź i tak dla pewności będę robił geometrie na nowych felgach i oponach) ale są trzy zagadnienia z którymi potrzebuję waszej pomocy:
-auto czasem gaśnie, tak jakby falują obroty, szczególnie na wolnych telepie go troche (Pb i LPG to samo) jakieś sugetie?
-skrócone są śruby w piaście (ktoś założył dystanse do tych brzydkich felg i musiał je skrócić bo bym dystansu nie przykręcił, brakuje po za tym średnio po jedną szpilkę na koło) czy można jakoś wymienić/dolożyć brakujące szpilki czy cała piasta nowa musi być?
-i najgorsze, coś szumi z tyłu powyżej 30km/h. Nie jest to wycie (jak np w jeepach atak wyje) tylko szuranie takie raczej nie zależne od poziomy wciskania pedału gazu. Ponownie jakieś sugestie?
Wiem, że 1 i 3 pytanie to wróżenie z fusów trochę ale liczę na porady typu: "ja bym sprawdził to a potem to" bo nawet nie wiem jak ugryźć temat
Jak już niektórzy wiedzą stałem się posiadaczem Vicky. Auta przedstawiać nie trzeba za bardzo bo to dawne auto Konrada (który zresztą udzielał się na forum). Pomijam wstęp, że auto ma wiele bolączek, począwszy od uszkodzonego przodu (stłuczka poprzedniego właściciela) do wielu mechanicznych zaniedbań bądź ciekawych pomysłów lub patentów które powoli udaje mi się usunąć i przywrócić oryginał...
Wstawię niebawem zdjęcia jak wysprzątam dziada, wypiorę i przybędą normalne felgi z USA bo na tych wygląda moim zdaniem delikatnie mówiąc słabo.
Zawieszenie ogarnięte auto prowadzi się wyśmienicie, jak po sznurku (chodź i tak dla pewności będę robił geometrie na nowych felgach i oponach) ale są trzy zagadnienia z którymi potrzebuję waszej pomocy:
-auto czasem gaśnie, tak jakby falują obroty, szczególnie na wolnych telepie go troche (Pb i LPG to samo) jakieś sugetie?
-skrócone są śruby w piaście (ktoś założył dystanse do tych brzydkich felg i musiał je skrócić bo bym dystansu nie przykręcił, brakuje po za tym średnio po jedną szpilkę na koło) czy można jakoś wymienić/dolożyć brakujące szpilki czy cała piasta nowa musi być?
-i najgorsze, coś szumi z tyłu powyżej 30km/h. Nie jest to wycie (jak np w jeepach atak wyje) tylko szuranie takie raczej nie zależne od poziomy wciskania pedału gazu. Ponownie jakieś sugestie?
Wiem, że 1 i 3 pytanie to wróżenie z fusów trochę ale liczę na porady typu: "ja bym sprawdził to a potem to" bo nawet nie wiem jak ugryźć temat
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Szpilki nowe mam. Chętnie sprzedam. Wkreca się je w piaste.
Co do silnika czy zapala ci się CEL?
Wycie z tyłu obstawiam most. Zrzuc dekiel. Zobacz co tam się dzieje przy okazji daj nowy olej 80w90
Co do silnika czy zapala ci się CEL?
Wycie z tyłu obstawiam most. Zrzuc dekiel. Zobacz co tam się dzieje przy okazji daj nowy olej 80w90
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Masz komplet tzn 20 szpilek? Check sie dzis zapalił. Kupiłem lepszy interfejs spróbuje go wpiąć moze cos zczyta... Na środe jestem umówiony u chester&wasyl na wymianę łączników i gum stabilizatora i maja jeszcze poszukać co tak szura....
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Może łożysko w kole wyje? U mnie też wyje i przymierzam się do wymiany powoli.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Jak wyje z tyłu to ja bym się powoli modlił http://forum.roadrunners.pl/post18086.html#p18086" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
w sumie nie wiem, muszę sprawdzić ale chyba tylko 10 szt. Dam znać.mmaciekk94 pisze:Masz komplet tzn 20 szpilek?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
A jakieś streszczenie?RadAg! pisze:Jak wyje z tyłu to ja bym się powoli modlił http://forum.roadrunners.pl/post18086.html#p18086" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Łożysko rzeźbi ścieżkę w półosi a więc do wymiany masz poza łożyskiem także półoś. Są także tymczasowe rozwiazania czyli łożyska z przesuniętym punktem oparcia na osi, wtedy półosi nie trzeba wymieniać, choć ja bym osobiście tak bał się jeździćsaint benji pisze:A jakieś streszczenie?RadAg! pisze:Jak wyje z tyłu to ja bym się powoli modlił http://forum.roadrunners.pl/post18086.html#p18086" onclick="window.open(this.href);return false;
Szpilki mam nowiutkie, zapakowane ale tylko 2 komplety po 5 szt.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
No są te zestawy naprawcze niby. Półosie można kupić, wiem, że drogie, ale można, więc nie jest to jakiś kaput na szczęście.
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Możesz spróbować dokręcić łożysko. Z tego co pamiętam nasadka 36 mm. Jeśli nie chcesz jej rozerwać, to polecam NEO na kwadracie 1/2 cala - wydaje mi się, że to największy jaki mają na 1/2. Dobry kwadrat i przedłużka ok 1,5-2 metry. Ale najpierw sprawdź opony. Kiedyś byłem pewien, że mam problem z łożyskiem, do momentu zmiany opon. Goodyeary zrobiły się w schodki.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Są, kupowałem w USA wyprodukowane w Indiach (Dorman) czyli z Indii poszły do USA a potem do PL Kretynizm. Chyba 80-90USD sztuka no i cholernie drogi kurier bo ciężkie i gabaryt.saint benji pisze:No są te zestawy naprawcze niby. Półosie można kupić, wiem, że drogie, ale można, więc nie jest to jakiś kaput na szczęście.
Chyba ci się coś pomyliło piotrek, mówimy o tylnym moście. Łożysko jest wciskane w tylny most, półoś się wkłada i blokuje od wewnątrz U-clipsem. Nic tam nie ma do dokręcania.piotrekzet pisze:Możesz spróbować dokręcić łożysko. Z tego co pamiętam nasadka 36 mm
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Opony słabe z tylu to fakt. Moze to dopiero początek bo bardzo delikatnie słychać i uda sie uratować... (W town carze miałem ciszę z dwa razy większym przebiegiem a tu podobno 140tys.... Heh) Łożyska to za trudny juz temat dla mnie wiec oddam to chłopakom w warsztacie, obym nie musiał mostu szukać....
Radku napisz na priv ile chcesz bo moze okaże sie ze tylko z 5 sztuk bede potrzebował (jeżeli skrócone dadzą sie wkręcić na normalnej feldze)
Btw. Czy ktos wie w jakiej pozycji powinna byc wskazówka temperatury na desce bo u mnie podnosi sie tylko ok 2mm do góry ewentualnie skoczy jeszcze z 1mm w korku i spada.... W aucie piekarnik wiec termostat chyba odpada.
Radku napisz na priv ile chcesz bo moze okaże sie ze tylko z 5 sztuk bede potrzebował (jeżeli skrócone dadzą sie wkręcić na normalnej feldze)
Btw. Czy ktos wie w jakiej pozycji powinna byc wskazówka temperatury na desce bo u mnie podnosi sie tylko ok 2mm do góry ewentualnie skoczy jeszcze z 1mm w korku i spada.... W aucie piekarnik wiec termostat chyba odpada.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
U mnie temeratura zawsze jest delikatnie poniżej połowy.Policzę ci 10 zł za sztukę, 15 zł jak chcesz z nakrętką.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
U mnie też wskazówka rośnie do połowy mniej więcej, może trochę poniżej i się zatrzymuje. U Kondzia pamiętam, że latała, ale wydaje mi się, że ze złej strony miał wkręcony czujnik temperatury, chociaż wmawiał mi, że to ja mam ze złej.
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
no właśnie lata i nie podnosi sie do połowy.... Michal jak bede radio od Ciebie odbierał to mi pokażesz jak jest u Ciebie
Radku bez nakrętek bo nakrętki zamówiłem komplet na ebay tych z kołnierzykiem zeby kapsel z felgi nie spadł. Dam znac jak przyjdą felgi.
Radku bez nakrętek bo nakrętki zamówiłem komplet na ebay tych z kołnierzykiem zeby kapsel z felgi nie spadł. Dam znac jak przyjdą felgi.