Ale ja mówię o łożysku tylnego koła w piaście, nie w moście Zrozumiałem, że coś szumi z tyłu, na razie nie wiadomo co. Szansa na łożysko koła moim zdaniem jest większa, przenosi większe obciążenie, choćby na wybojach.RadAg! pisze:Chyba ci się coś pomyliło piotrek, mówimy o tylnym moście. Łożysko jest wciskane w tylny most, półoś się wkłada i blokuje od wewnątrz U-clipsem. Nic tam nie ma do dokręcania.
1998 Ford Crown Victoria P73
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Ale tam nie ma łożyska koła Piotrek. Koło przymocowane do półosi, półoś wsadzona w most. Łożysko półosi jes jednocześnie łożyskiem dla koła.piotrekzet pisze:Ale ja mówię o łożysku tylnego koła w piaście, nie w moście Zrozumiałem, że coś szumi z tyłu, na razie nie wiadomo co. Szansa na łożysko koła moim zdaniem jest większa, przenosi większe obciążenie, choćby na wybojach.RadAg! pisze:Chyba ci się coś pomyliło piotrek, mówimy o tylnym moście. Łożysko jest wciskane w tylny most, półoś się wkłada i blokuje od wewnątrz U-clipsem. Nic tam nie ma do dokręcania.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Radku, obawiam się, że albo się nie rozumiemy, albo ktoś Ci podpieprzył łożysko...
Jedno jest przy kole, zamocowane w piaście, która trzyma się zawieszenia. Drugie masz w samym moście, jakby go nie było to by Ci olej wyciekał i tak ogólnie słabo by to wyglądało
Jedno jest przy kole, zamocowane w piaście, która trzyma się zawieszenia. Drugie masz w samym moście, jakby go nie było to by Ci olej wyciekał i tak ogólnie słabo by to wyglądało
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Gdzie jest ta twoja piasta Piotrek?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 lut 2013, 16:40
- Samochód: Ogór 91, GMC Vandura 87, GMC Vandura 1974
- Skąd: Witowice
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
ten Pan (RadAq) ma rację. Miałem taką sytuację w roadmasterze. półoś 800zł
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Ja mówię o 1225. Drugie łożysko - jeśli dobrze widzę - to 4221, razem z 4222 i 4067 - chociaż to pewnie zimmering.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
No czyli mówimy o tym samym ale tam nie ma żadnej piasty. Oba łożyska są umiejscowione w korpusie mostu, jedno od strony koła, drugie od strony satelit w dyfrze. Ja od początku mówię o tym łożysku półosi od strony koła ale to jest łożysko półosi a nie piasty Może byś tak nie gmatwał gdyby ci się chciało zajrzeć do linka który podałem kilka postów wcześniej http://forum.roadrunners.pl/post18086.html#p18086" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Z zaglądaniem to każdy potrafi
Ale rozumiem, że masz tam nakrętkę od strony koła? Do tego obstawiam, że zasłoniętą dekielkiem No i proponuję na początek spróbować ją dokręcić.
Ale rozumiem, że masz tam nakrętkę od strony koła? Do tego obstawiam, że zasłoniętą dekielkiem No i proponuję na początek spróbować ją dokręcić.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
No tłumaczę ci że nie masz. Wkładasz półoś, nie przykręcasz jej w żaden sposób, tylko U-clipsem (takim klipsem w kształcie litery U ) blokujesz oś w dyfrze. Ot cała filozofia.piotrekzet pisze:Z zaglądaniem to każdy potrafi
Ale rozumiem, że masz tam nakrętkę od strony koła? Do tego obstawiam, że zasłoniętą dekielkiem No i proponuję na początek spróbować ją dokręcić.
Sorry, że pytam ale czy ty masz w Thunderbirdzie RWD czy FWD?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
RWD
Kurde, wrócę do domu i qwa sprawdzę tę nakrętkę, bo nie wierzę To byłby pierwszy przypadek w moim życiu, że nie ma nakrętki
Kurde, wrócę do domu i qwa sprawdzę tę nakrętkę, bo nie wierzę To byłby pierwszy przypadek w moim życiu, że nie ma nakrętki
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Masz ten sam most pewnie 8.8", choć na 100% nie jestem pewienpiotrekzet pisze:RWD
Kurde, wrócę do domu i qwa sprawdzę tę nakrętkę, bo nie wierzę To byłby pierwszy przypadek w moim życiu, że nie ma nakrętki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Jak mówię, że jest nakrętka, to znaczy, że jest.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Ale w jakim aucie to jest bo my mówimy tutaj o Fordzie Crown Victoria?piotrekzet pisze:Jak mówię, że jest nakrętka, to znaczy, że jest.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Nie cwaniakuj, pytałeś mnie o RWD
A na Twojej fotce przed moją to IMO piasta koła Zakładam, że z tyłu jest łożysko, tyle że w odwrotnym układzie niż zakładałem:) Swoją drogą interesujące rozwiązanie, fascynuje mnie - bez żadnej złośliwości - jakim cudem te półosie nie opuszczają samochodów, sam u-clip jako jedyny element trzymający półoś jakoś do mnie nie przemawia... Zwłaszcza przy skręcaniu.
A na Twojej fotce przed moją to IMO piasta koła Zakładam, że z tyłu jest łożysko, tyle że w odwrotnym układzie niż zakładałem:) Swoją drogą interesujące rozwiązanie, fascynuje mnie - bez żadnej złośliwości - jakim cudem te półosie nie opuszczają samochodów, sam u-clip jako jedyny element trzymający półoś jakoś do mnie nie przemawia... Zwłaszcza przy skręcaniu.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Piotrek, TAM NIE MA PIASTY. Weź to w końcu przyjmij, jako DOGMAT bo inaczej bede musiał przyjechać do Warszawy i spuścić ci łomotpiotrekzet pisze:Nie cwaniakuj, pytałeś mnie o RWD
A na Twojej fotce przed moją to IMO piasta koła Zakładam, że z tyłu jest łożysko, tyle że w odwrotnym układzie niż zakładałem:) Swoją drogą interesujące rozwiązanie, fascynuje mnie - bez żadnej złośliwości - jakim cudem te półosie nie opuszczają samochodów, sam u-clip jako jedyny element trzymający półoś jakoś do mnie nie przemawia... Zwłaszcza przy skręcaniu.
https://www.google.pl/search?q=axle+sha ... 40&bih=775" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<