1998 Ford Crown Victoria P73

Ford
ODPOWIEDZ

piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: piotrekzet »

RadAg! pisze:Chyba ci się coś pomyliło piotrek, mówimy o tylnym moście. Łożysko jest wciskane w tylny most, półoś się wkłada i blokuje od wewnątrz U-clipsem. Nic tam nie ma do dokręcania.
Ale ja mówię o łożysku tylnego koła w piaście, nie w moście :) Zrozumiałem, że coś szumi z tyłu, na razie nie wiadomo co. Szansa na łożysko koła moim zdaniem jest większa, przenosi większe obciążenie, choćby na wybojach.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: RadAg! »

piotrekzet pisze:
RadAg! pisze:Chyba ci się coś pomyliło piotrek, mówimy o tylnym moście. Łożysko jest wciskane w tylny most, półoś się wkłada i blokuje od wewnątrz U-clipsem. Nic tam nie ma do dokręcania.
Ale ja mówię o łożysku tylnego koła w piaście, nie w moście :) Zrozumiałem, że coś szumi z tyłu, na razie nie wiadomo co. Szansa na łożysko koła moim zdaniem jest większa, przenosi większe obciążenie, choćby na wybojach.
Ale tam nie ma łożyska koła Piotrek. Koło przymocowane do półosi, półoś wsadzona w most. Łożysko półosi jes jednocześnie łożyskiem dla koła.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: piotrekzet »

Radku, obawiam się, że albo się nie rozumiemy, albo ktoś Ci podpieprzył łożysko... :D
Jedno jest przy kole, zamocowane w piaście, która trzyma się zawieszenia. Drugie masz w samym moście, jakby go nie było to by Ci olej wyciekał i tak ogólnie słabo by to wyglądało :)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: RadAg! »

Gdzie jest ta twoja piasta Piotrek?
Obrazek
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


zybel
Posty: 142
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:40
Samochód: Ogór 91, GMC Vandura 87, GMC Vandura 1974
Skąd: Witowice
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: zybel »

ten Pan (RadAq) ma rację. Miałem taką sytuację w roadmasterze. półoś 800zł
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: piotrekzet »

Ja mówię o 1225. Drugie łożysko - jeśli dobrze widzę - to 4221, razem z 4222 i 4067 - chociaż to pewnie zimmering.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: RadAg! »

No czyli mówimy o tym samym ale tam nie ma żadnej piasty. Oba łożyska są umiejscowione w korpusie mostu, jedno od strony koła, drugie od strony satelit w dyfrze. Ja od początku mówię o tym łożysku półosi od strony koła ale to jest łożysko półosi a nie piasty :P Może byś tak nie gmatwał gdyby ci się chciało zajrzeć do linka który podałem kilka postów wcześniej :D http://forum.roadrunners.pl/post18086.html#p18086" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: piotrekzet »

Z zaglądaniem to każdy potrafi :P
Ale rozumiem, że masz tam nakrętkę od strony koła? Do tego obstawiam, że zasłoniętą dekielkiem :) No i proponuję na początek spróbować ją dokręcić.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: RadAg! »

piotrekzet pisze:Z zaglądaniem to każdy potrafi :P
Ale rozumiem, że masz tam nakrętkę od strony koła? Do tego obstawiam, że zasłoniętą dekielkiem :) No i proponuję na początek spróbować ją dokręcić.
No tłumaczę ci że nie masz. Wkładasz półoś, nie przykręcasz jej w żaden sposób, tylko U-clipsem (takim klipsem w kształcie litery U :D ) blokujesz oś w dyfrze. Ot cała filozofia.
Sorry, że pytam ale czy ty masz w Thunderbirdzie RWD czy FWD?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: piotrekzet »

RWD :P
Kurde, wrócę do domu i qwa sprawdzę tę nakrętkę, bo nie wierzę :D To byłby pierwszy przypadek w moim życiu, że nie ma nakrętki :D

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: RadAg! »

piotrekzet pisze:RWD :P
Kurde, wrócę do domu i qwa sprawdzę tę nakrętkę, bo nie wierzę :D To byłby pierwszy przypadek w moim życiu, że nie ma nakrętki :D
Masz ten sam most pewnie 8.8", choć na 100% nie jestem pewien :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: piotrekzet »

Jak mówię, że jest nakrętka, to znaczy, że jest.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: RadAg! »

piotrekzet pisze:Jak mówię, że jest nakrętka, to znaczy, że jest.
Ale w jakim aucie to jest bo my mówimy tutaj o Fordzie Crown Victoria? :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: piotrekzet »

Nie cwaniakuj, pytałeś mnie o RWD :P
A na Twojej fotce przed moją to IMO piasta koła :) Zakładam, że z tyłu jest łożysko, tyle że w odwrotnym układzie niż zakładałem:) Swoją drogą interesujące rozwiązanie, fascynuje mnie - bez żadnej złośliwości - jakim cudem te półosie nie opuszczają samochodów, sam u-clip jako jedyny element trzymający półoś jakoś do mnie nie przemawia... Zwłaszcza przy skręcaniu.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria P73

Post autor: RadAg! »

piotrekzet pisze:Nie cwaniakuj, pytałeś mnie o RWD :P
A na Twojej fotce przed moją to IMO piasta koła :) Zakładam, że z tyłu jest łożysko, tyle że w odwrotnym układzie niż zakładałem:) Swoją drogą interesujące rozwiązanie, fascynuje mnie - bez żadnej złośliwości - jakim cudem te półosie nie opuszczają samochodów, sam u-clip jako jedyny element trzymający półoś jakoś do mnie nie przemawia... Zwłaszcza przy skręcaniu.
Piotrek, TAM NIE MA PIASTY. Weź to w końcu przyjmij, jako DOGMAT bo inaczej bede musiał przyjechać do Warszawy i spuścić ci łomot :D ;D


https://www.google.pl/search?q=axle+sha ... 40&bih=775" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

ODPOWIEDZ